Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:07:40 GMT

173 عنوان از اختیارات ملی به آذربایجان شرقی واگذار شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۲۶۳

173 عنوان از اختیارات ملی به آذربایجان شرقی واگذار شد

تبریز- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی گفت: 173 عنوان از وظایف و اختیارات ملی به دستگاه‌های اجرایی استان واگذار شد.

به گزارش ایرنا، علی جهانگیری روز شنبه در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استانداری آذربایجان شرقی، افزود: آذربایجان شرقی به ‌عنوان یکی از استان‌های پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب ‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر ضرورت شفافیت فرآیندهای اداری اظهار داشت: ضروری است هرچه سریع‌تر دستگاه‌های متولی نسبت به اطلاع ‌رسانی عمومی در خصوص وظایف و اختیارات واگذارشده به استان‌ اقدام کنند.
جهانگیری، تسری تمرکززدایی از استان‌ها به شهرستان‌ها را نیز یادآور شد و گفت: انتظار می‌رود طی برگزاری جلسات تخصصی، وظایف و اختیاراتی که در همه دستگاه‌های اجرایی استان قابل‌واگذاری به شهرستان‌ها است، نیز احصا و هرچه سریع‌تر این اقدام در سطح استان نیز عملیاتی شود.
وی اضافه کرد: بدون شک تفویض اختیارات به دستگاه‌های اجرایی شهرستانی می‌تواند در کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری نقش برجسته‌ای داشته باشد، از این‌ رو این مهم باید در کم‌ترین زمان ممکن و با دقت اجرایی شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اجرای دستورالعمل اجرایی نظام پذیرش و پیشنهادها در مجموعه استانداری گفت: هرگونه اعمال امتیازهای خاص توسط این کمیته باید با دقت و بعد از بررسی‌های دقیق با در نظر گرفتن مؤلفه‌های تأثیرگذار در فرایند عمل افراد انجام شود.
6120/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استانداري تفويض اختيار دستگاه هاي اجرايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی است

ایسنا/گیلان رئیس شورای قضایی استان گیلان گفت: در سال جدید موضوعات حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی استان بوده و با مسئولان و مدیرانی که به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نکنند و یا ترک فعل کنند برخورد قانونی لازم می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی امروز ۲۶ فروردین ماه در نخستین نشست شورای قضایی گیلان در سال جاری با تبریک عملیات غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: مهمترین دستاورد نظام این بود که به دنیا نشان داد هر زمان اراده کند می‌تواند رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کند.

وی افزود: مسئولان باید در ایفای وظایف خود اصل سرعت، دقت و تدبیر لازم را به کار بندند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری‌های جدید اسفهلان و لاهیجان افتتاح شدند
  • حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • تاکید بر افزایش بهره‌وری آب در بخش کشاورزی مراغه
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای تعهدات اشتغالزایی هستند
  • بازخوانی وظایف دستگاه‌های مختلف در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری مهمترین اهداف آذربایجان شرقی در۱۴۰۳
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌غربی شناسایی شود
  • رشد اقتصادی مهم‌ترین هدف مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی
  • ‌شرح وظایف هر دستگاه در مسئله حجاب و عفاف مشخص شود
  • روابط عمومی، عنصر اساسی برای توسعه و پیشرفت است