Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:57:57 GMT

تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز به ۱۲ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۲۷۰

تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز به ۱۲ نفر رسید

علی حسین حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه صبح امروز تروریستی اهواز در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: متاسفانه تاکنون در این حادثه ۱۲ نفر شهید شده اند که به علت حال وخیم برخی از مجروحان، احتمال افزایش این تعداد شهدا وجود دارد. 

وی افزود: شهدای این حادثه از بین مردم و نیروهای نظامی بوده اند ولی هیچ یک از مسئولانی ارشد استانی که در محل حضور داشتند، آسیب ندیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سپاه پاسداران در خصوص این حادثه گفته است: افرادی که در جریان رژه نیروهای مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیروهای مسلح کردند وابسته به جریان الاهوازیه هستند. چنین اقداماتی پیش از این هم مسبوق به سابقه است و این جریان به سمت کاروان‌های راهیان نور در سال‌های گذشته تیراندازی کرده است.

کد خبر 4408869

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خوزستان حمله تروریستی علی حسین حسین زاده ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت

سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که در طی سه روز نیروهای مسلح یمن شش عملیات با موشک و پهپاد علیه کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است. - اخبار بین الملل -

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن امروز سه‌ شنبه همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت یمن در بیانیه ای اعلام کرد که در طی سه روز نیروهای مسلح یمن 6 عملیات با موشک و پهپاد علیه کشتی‌های انگلیسی و آمریکایی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است.

وی افزود: نیروی دریایی و موشکی یمن 4 عملیات مشترک علیه 4 کشتی آمریکایی و انگلیسی در خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که  دو کشتی آمریکایی "MAERSK SARATOGA" و "APL DETROIT" در خلیج عدن و دریای سرخ توسط نیروهای مسلح یمن هدف قرار گرفته است.

وی افزود: کشتی انگلیسی"HUANG PU" در دریای سرخ و کشتی "PRETTY LADY" که در حال حرکت به سمت بنادر فلسطین اشغالی بود نیز هدف نیروهای مسلح یمن قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح همچنین اظهار داشت که نیروی هوایی یمن دو ناوشکن آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داده است.

یحیی سریع همچنین اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن اهدافی را در «ام الرشراش» در جنوب فلسطین اشغالی هدف حملات موشکی خود قرار داده است.

سخنگوی ارتش یمن بار دیگر تاکید کرد: تا زمانی که تجاوز به غزه متوقف نشود و محاصره آن ادامه داشته باشد، نیروهای مسلح یمن مانع از حرکت کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های مرتبط با آن رژیم در دریای سرخ، دریای عرب خواهد شد.

ارتش یمن:کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم رهبر انقلاب یمن: برای ضربات بیشتر به دشمن برنامه داریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان
  • فراجا برای تأمین امنیت مردم جانش را در کف دست گرفته است
  • واژگونی اتوبوس حادثه ساز شد/ جزئیات