Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در مراسم آیین ورودی‌های جدید این دانشگاه که صبح امروز در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: باید به شما تبریک گفت که با پشتوانه خود و حمایت خانواده‌ها وارد این دانشگاه بزرگ شدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: کلام و معنویت در دانشگاه بسیار مهم محسوب می شود چرا که اگر علم با معنویت همراه نباشد، موثر نخواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران بیان کرد: به دانشگاهی قدم گذاشته‌اید که اساتید بزرگی را تربیت کرده و تحویل جامعه داده است؛ دانشگاه تهران مؤثرترین دانشگاه در کشور و حتی سراسر جهان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی افزود: این دانشگاه در راستای اهداف دانشگاه اسلامی قدم برمی‌دارد، نگاه دانشگاه تهران نگاهی است که امام حسین (ع) به آن عمل کرده است و این مسیر باید توسط شما پیگیری شود.   وی با اظهار اینکه اگر اقتدار و استقلال و عدم وابستگی می‌خواهیم باید به سراغ علم برویم، گفت: در حال حاضر رسالت دانشجویان بیشتر از گذشته شده است و علاوه بر علم آموزی، دانشجویان باید خود را برای خدمتگزاری و خدمت رسانی بیشتر آماده کنند. شهیدان بستر علم آموزی در کشور را فراهم کردند حجت الاسلام و المسلمین کرمی تصریح کرد: فضای علم آموزی را به برکت نظام اسلامی و شهدای گرانقدر در این کشور داریم؛ شهیدانی که برای علم آموزی ما بستر فراهم کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران افزود: رسالت دانشجویان این است که علاوه بر علم آموزی خود را برای خدمت رسانی آماده کنند و فقط برای ادای تکلیف مسئولیت خود را انجام ندهند بلکه با عشق به فعالیت خود ادامه دهند.

وی گفت: امروز کار اصلی شما در حوزه اخلاق و غیره است که باید در این مسیر قدم بردارید؛ دانشگاه تهران نگاه انقلابی دارد و در این راه شهدای‌ زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد

دریافت 41 MB کد خبر 6080932

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد
  • فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در سنندج به نمایش گذاشته شد