Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@18:26:31 GMT

حذف پایه دهم در یک دبیرستان دخترانه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۳۴۹

حذف پایه دهم در یک دبیرستان دخترانه

پول‌نیوز - تصمیم مسئولان آموزش‌وپرورش رباط کریم باعث شده است پایه دهم یکی از دبیرستان‌های دخترانه حذف شود و آنگونه که مدیر مدرسه می‌گوید، این تصمیم غیرکارشناسانه باعث ایجاد مشکلات متعددی برای خانواده‌ها شده است.

جندقی مدیر دبیرستان بانو خمسه در رباط کریم با اشاره به حذف پایه دهم این مدرسه در سال تحصیلی جدید و مشکلات پیش آمده برای خانواده‌ها اظهار کرد: نزدیکترین مدرسه که پایه دهم داشته باشد دو تا سه کیلومتر با این منطقه فاصله دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرسه به لحاظ آموزشی و پرورشی محبوب خانواده‌هاست و در منطقه‌ای پرجمعیت قرار دارد و انحلال پایه دهم آن باعث تضعیف مدرسه و مشکلات خانواده‌ها می‌شود.
وی افزود: رئیس آموزش‌وپرورش رباط کریم در تصمیمی عجیب اقدام به حذف پایه دهم کرده است در حالیکه پنج کلاس خالی در مدرسه داریم و در سال‌های قبل مشکل کمبود معلم نداشتیم.
مدیر دبیرستان بانو خمسه گفت: خانواده‌ها به روش‌های مختلف از رئیس آموزش‌وپرورش منطقه پاسخ خواستند اما هیچ جوابی نگرفتند و تازه آنها را بیسواد هم خطاب کردند. رئیس آموزش‌وپرورش رباط کریم لغو پایه دهم این مدرسه را یکی از ضروریات می‌داند و این کار با توجه به مدارک و مستندات کاملاً خلاف قانون و غیرکارشناسانه است.
جندقی ادامه داد: مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران نیز پاسخگوی مشکلات مردم در این رابطه نیست و آن را در حیطه کاری مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان رباط کریم می‌داند. متاسفانه یکی از دلایل برای حذف پایه دهم مدرسه این است که در سال‌های دیگر نیاز به دوره اول داریم و از الان دارند برای سال‌های دیگر سازماندهی می‌کنند.

وی گفت: بیش از 200 وردی برای پایه دهم مدرسه داشتیم که 150 دانش‌آموز به دلیل حل نشدن مشکل مجبور شدن به مدارس دیگر بروند و پرونده خود را پس گرفتند و 50 نفر دیگر هنوز بلاتکلیف هستند.


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: دبیرستان دخترانه پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲

با وجود تلاش‌های بسیاری که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت خودباوری و اتکا به نیرو‌های داخل در جهت ترقی کشور در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است، اما در فضای روایت هیچ گاه آن طور که باید این دست‌آورد‌ها بازنمایی نشده است. 
درهمین راستا سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) همراه با اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با پیگیری وتلاش‌های شبانه روزی اقدام به برگزاری راهیان نور و راهیان پیشرفت برای فرهنگیان عزیز نموده است که بحق تاثیر ات بصیرتی وفرهنگی وتحول برانگیز آن برای مخاطبین کاملا مشهود بود. ازطرفی تلاش ها‌ی بی شائبه وخالصانه دست اندرکاران برگزاری این اردو‌ها واستقبال بی نظیر مخاطبین از برنامه‌های راهیان نور وپیشرفت منجر به کسب مقام سوم کشور برای استان لرستان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش
  • یک پست حذف شده از دولت قبل در آموزش‌وپرورش دوباره احیا شد
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان