Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین و میاندشت، روابط عمومی ناحیه بسیج بویین میاندشت ، در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت ها، ایثارگری ها‌ و دلاورمردی های دلاورمردان راست قامت و پیشانی بلند هشت سال دفاع مقدس، بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود.
31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس و سالروز یکی از برجسته‌ترین حماسه‌های ملت ایران در حفاظت از ارزش های سرزمین مقدس ایران اسلامی و یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملت رشید و ولایتمدار ایران با مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر خود در هشت سال دفاع مقدس تحت فرماندهی و راهبری پیامبرگونه نایب ولی خدا حضرت روح‌الله (ره) معادلات متعارف نظامی و سیاسی جهان را برهم زد و با اثبات حقانیت خود الگویی کارآمد از استکبار ستیزی را به ملل آزادیخواه و حق طلب عرضه کرد.
تاریخ به روشنی گواهی می‌دهد تجارب دفاع مقدس، پشتوانه عظیم ملت ایران در شکست تحریم‌ها و تهدیدات نظام سلطه و قدرتهای زورگو شده و همواره انقلاب و نظام اسلامی را در مواجهه با چالش‌ها، فتنه‌ها و بحران‌سازی‌های دشمن، به سلامت و سربلندی عبور داده است.
دفاع مقدس بهترین فرصت را برای تبلور حاکمیت ارزشهای متعالی دینی و انقلابی در مسیر حرکت ملت فراهم آورد و هم اینک نهادینه شدن آن در عرصه های مختلف، سرمایه ملی گرانقدری را در اختیار جامعه قرار داده تا به مدد آن روند رو به جلوی خود را برای دستیابی به موقعیتهای جهانی بیش از پیش سرعت بخشد.
همان طور که امام راحل عظیم الشأن پیش‌بینی می‌کردند و دفاع مقدس هشت ساله ایران را محمل صدور انقلاب دانسته بودند، امروز دفاع مقدس با هدایت خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و با بیداری ملت‌های مسلمان و نیز غیرمسلمانان تحت ستم سراسر گیتی، شگفتی، هراس و استیصال را به کانون‌های نامشروع قدرت جهانی تحمیل کرده است.
روابط عمومی ناحیه بسیج بویین میاندشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که یادآور شجاعت و ایثارگری رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی هشت ساله است به مردم شهید پرور ایران اسلامی و همه رزمندگان تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان خواهانیم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • هفت مصدوم و کشته بر اثر برخورد سواری تارا و پراید در بویین میاندشت
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم