Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:26:07 GMT

برنامه سرخپوشان تا دیدار برابر استقلال و السد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۴۰۱

برنامه سرخپوشان تا دیدار برابر استقلال و السد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و بنابر اعلام سرپرست پرسپولیس، این تیم بعد از بازی فردا یکشنبه، طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۱۷ و روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تمرین خواهد داشت.

سرخپوشان که باید خود را برای بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز آماده کنند، طبق برنامه فعلی، روز پنجشنبه برابر استقلال به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات بعد از دربی از روز شنبه آغاز خواهد شد. پرسپولیس روز شنبه هفتم مهرماه تمرین خواهد کرد و روز یکشنبه عازم دوحه می‌شود و در همین روز یک جلسه تمرین را در دوحه انجام خواهد داد. سرخپوشان روز دوشنبه نهم مهر ماه در زمین اصلی مسابقه تمرین می‌کنند که آخرین تمرین قبل از بازی رفت برابر السد خواهد بود.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه دهم مهر ماه ۱۳۹۷ در دیدار رفت برابر السد، در دوحه به میدان می‌رود.

کد خبر 4408881

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال السد قطر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال الدحیل قطر السد قطر والیبال کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران جوانان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل

به گزارش "ورزش سه"، تشکیل زوج مستحکم و آماده گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی از ابتدای سال ۱۴۰۳ در ترکیب پرسپولیس سبب شده این تیم حتی در غیاب علیرضا بیرانوند نیز گلی دریافت نکند‌.

البته به جز قلب خط دفاعی باید از عملکرد خوب دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن، دو مدافع کناری پرسپولیس نیز یاد کرد.

پرسپولیس در پنج دیدار آخر خود برابر استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان و صنعت نفت هیچ گلی دریافت نکرده و از بازی با فولاد روی ۱۳ گل خورده ثابت مانده‌اند.

دو گل شوکه کننده این هفته شمس آذر قزوین در دقایق پایانی به استقلال اگرچه برای آنها امتیازی به همراه نداشت اما باعث شد این تیم دیگر برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار نداشته باشد. استقلال در حال حاضر ۱۴ گل دریافت کرده است.

باتوجه به ابلاغیه این فصل سازمان لیگ در خصوص بازی‌های رو در رو و تساوی شدن دربی‌ها، در صورت برابر شدن امتیازات در پایان فصل تفاضل گل می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

در حال حاضر تفاضل گل دو تیم برابر و مثبت ۲۰ است. استقلال یک گل زده بیشتر دارد و پرسپولیس یک گل خورده کمتر دارد تا از این حیث نیز رقابت حساسی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم