Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش پارسینه به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای تامین نیاز‌های تسهیلاتی مشتریان با ارائه طرح جدیدی از مجموعه خدمات نوین بانکی خود، شرایط دریافت تسهیلات در تمامی بخش‌های اقتصادی را با اجرای «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧» تسهیل کرد که بر اساس آن، مشتریان و عموم هموطنان می‌توانند با افتتاح «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧»، منابع خود را با نرخ سود ٧ درصد سالانه در شعب بانک صادرات ایران سپرده‌گذاری و در شرایط نیاز، حداکثر ظرف ٤٨ ساعت، ٨٠ درصد آن را با نرخ ٦ درصد تسهیلات دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر این گزارش، حداقل مبلغ جهت افتتاح این نوع حساب ٥٠ میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی ٢ میلیارد ریال است. نرخ سود علی‌الحساب در این طرح نیز هفت درصد است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط ٣٦ ماهه اجرا می‌شود و نیازی به وثیقه ندارد.
بانک صادرات ایران با عملیاتی کردن طرح‌هایی همچون «خزانه زرین سپهر»، «اعتبار سپهر»، «پیمان»، «همیاران محرم» و «سپرده کوتاه مدت طرح ٦٧» طی دو ماه اخیر تلاش‌های ویژه‌ای برای تسهیل دریافت تسهیلات با توجه به نیاز‌های متنوع مشتریان، روان‌سازی وصول مطالبات با ایجاد مشوق‌های ارزشمند، ایجاد ارزش افزوده برای دارایی‌های مشتریان و استفاده بهینه از منابع بانکی در مسیر تولید داخلی انجام داده که مورد استقبال فراوان مشتریان و هموطنان نیز قرار گرفته است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند

یکی از مهم ترین اقداماتی که نقش بسیار موثری در بهبود و تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن به ویژه در بخش نوسازی بافت های فرسوده دارد پرداخت تسهیلات ساخت است که طبق آمارها متاسفانه همکاری بانک ها در این بخش چندان مناسب نبوده و همچنان روند کند پرداخت تسهیلات باعث شده مشارکت های مردمی در این بخش کمرنگ شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، بررسی های نشان می دهد که تنها یک بانک همچنان رکوددار پرداخت تسهیلات است و از سوی  دیگر عدم همکاری بانک ها باعث می شود که ظرفیت های مردمی و مشارکت آنها در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن کمرنگ شود.

در همین راستا آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به باشگاه خبرنگاران گفت: نوسازی بافت های فرسوده یکی از مهم ترین بخش ها در حوزه استفاده از ظرفیت های مردمی است. اگر همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات نوسازی از جمله ۵۵۰ میلیون تومانی بیشتر شود ما شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

او اظهار کرد: بازار مسکن نیازمند همکاری و مشارکت های مردمی است و یکی از عوامل اصلی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و نوسازی بافت های فرسوده تزریق منابع مالی است که در این بین باید همکاری بانک ها بیشتر شود.

وی تاکید کرد: باید در این بخش همکاری تمامی  دستگاه ها به ویژه  بانک ها در  پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن بیشتر شود تا شاهد بهبود وضعیت بازار مسکن و تسریع در روند ساخت مسکن در کشور باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن