Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: همزمان با سراسر کشور۴۵ هزار دانش آموز پیش دبستانی و کلاس اولی یزد راهی کلاس های  درس شدند.

دانافر افزود: جشن شکوفه‌ها برای دانش آموزان کلاس اولی ساعت ۸ صبح و برای نوگلان پیش دبستانی با عنوان جشن غنچه‌ها ساعت ۱۰ صبح امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: جشن شکوفه ها و جشن غنچه ها در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با فضای مدرسه و معلمان، در دبستان ها و پیش دبستانی ها برگزار می شود.

انتهای پیام/ غ

جشن شکوفه ها و غنچه ها در یزد برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ فروردین ماه آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛امین سلیمانی گفت: ثبت نام کتب درسی از۲۸ فروردین تا ۳۱ خرداد ماه برای دانش آموزان میان پایه و از ۱۰ تیر ماه تا ۹ شهریور ماه برای دانش آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم مدارس عادی و استثنایی و آمادگی مقدماتی استثنایی امکان پذیر است.
وی گفت: اصلاح سفارش از ۲۴ تیر تا ۳۱ شهریور، توزیع استان به منطقه از ۲ اردیبهشت، توزیع منطقه به مدرسه از ۱۰ شهریور ماه و توزیع مدرسه به دانش آموزان از ۲۴ شهریور ماه صورت می‌گیرد.
سلیمانی گفت: امکان ثبت نام توسط مدیران مدارس به صورت گروهی یا توسط دانش آموزان به صورت فردی وجود دارد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه‌های my.gov.ir یا my.medu.ir یا irtextbook.ir مراجعه کنند.
وی خاطر نشان کرد: هزینه دریافتی از دانش آموزان طبق قیمت پشت جلد کتاب می‌باشد و مدیران مدارس می‌توانند با دریافت این مبلغ از اولیا دانش آموزان برای آنان ثبت کتاب در سامانه انجام دهند.
نایب رئیس کار گروه تخصصی برنامه ریزی و توزیع کتاب‌های درسی و بسته‌های آموزشی استان خاطر نشان کرد: برای ثبت کتب و پیگیری روند ثبت نام دانش آموزان پایه اول در اسرع وقت نسبت به انجام فرایند سنجش سلامت اقدام و مدیران مدارس نیز در اسرع وقت نسبت به، به روز رسانی سامانه سیدا اقدام کنند.
وی افزود: امکان سفارش انفرادی توسط دانش آموزان وجود دارد ولی مدیران مدارس موظفند از طریق سامانه پس از ثبت نام بسته اصلی دانش آموز، نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع موردی دانش آموزان و اولیا به کافی نت برای سفارش انفرادی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقه طرح دادرس ویژه دانش آموزان
  • «میز آزمایشگاهی سیار» طراحی و ثبت اختراع شد
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت
  • آغاز امتحانات شبه نهایی | سوالات امتحانات نهایی لو نمی رود
  • آغاز نام نویسی کتب درسی دانش آموزان میان پایه‌ها از فردا
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان
  • اجتماع مردمی در حمایت از اقدام سپاه در حرم رضوی + فیلم
  • ۲۸ فروردین ماه آغاز ثبت نام کتاب‌های درسی دانش آموزان