Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مربي تيم فوتبال سيپدرود رشت، گفت: کريمي طبق دستور سازمان ليگ به نشست‌ها نمي‌آيد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، عليرضا امامي‌فر در نشست خبري پيش از بازي با پرسپوليس، اظهار داشت: علي کريمي براساس دستور سازمان ليگ در نشست‌ها شرکت نمي‌کند زيرا سرمربيان بايد مدرک مربيگري مشخص داشته باشند و باعث افتخار است که در خدمت شما هستم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که در خدمت شما هستم. بازي فردا يک محک جدي براي ما است. 
*
وي ادامه داد: از شروع کار ما اطلاع داريد ما برنامه‌ريزي کوتاه مدت و بلند مدتي انجام داديم و کار را با علي کريمي آغاز کرديم و ساختار باشگاه و تيم را تغيير داديم هرچند که مشکلاتي وجود دارد. با اين همه تيم ما کار دارد اما روز به روز بهتر مي‌شويم 
امامي فر افزود: پرسپوليس بهترين و تاکتيکي‌ترين تيم ايران است و پشت اين تاکتيک تفکرات برانکو وجود دارد. ما مقابل تيمي بازي داريم که در آسيا درس بزرگي به ما داد و نشان داد که در فوتبال نااميدي وجود ندارد و تا سوت پايان بازي مي‌شود تلاش کرد. ما با همين انگيزه بالا و شور و نشاطي که وجود دارد کار مي‌کنيم و خوشبختانه اعتماد خوبي به کادر فني و بخصوص آقاي کريمي انجام شده و اميدواريم که در ورزشگاه آزادي بازي خوبي انجام دهيم. پرسپوليس به ما فرهنگ مسئوليت‌پذيري و احترام متقابل را ياد داد و آقاي کريمي و کادر فني هم اين تفکر را به بازيکنان و هواداران انتقال دادند هواداران ما هيچگاه تنهايمان نگذاشتند و همگي دست به دست هم مي‌دهيم تا فردا فوتبال حرفه‌اي انجام دهيم. 
مربي تيم فوتبال سيپدرود رشت درمورد اينکه چرا در ليگ برتر سپيدرود هنوز موفق نشده و برنامه‌اي کادر فني در اين مورد چيست گفت: ما تا نيم فصل و حتي پايان فصل برنامه‌هاي خودمان را تدوين کرده‌ايم و اينکه چه امتيازاتي بگيريم اما فوتبال شرايط خودش را دارد و گاهي اتفاقاتي ره مي‌دهد که انتظارش را نداريم به همين دليل کادر فني بايد بتواند در شرايط مختلف تصميم‌گيري کند با توجه به تفاضل گلي که داريم و شرايط تيم سپيدرود ما به دنبال جبران فاصله‌مان با تيم‌ها از طريق گرفتن امتياز هستيم. همه بازي‌ها مشکل هستند بعد از بازي با پرسپوليس با پيکان ذوب‌آهن و تراکتورسازي بازي داريم همه اتفاقات را پذيرا هستيم و درصدد هستيم تا مشکلات برطرف شود و بتوانيم نتايج دلخواه خود را بگيريم. 
وي درمورد انيکه هدف اصلي سپيدرود در ليگ برتر بقا و سقوط نکردن است اظهار داشت: کادر فني به اين نتيجه رسيده که با ورود علي کريمي مي‌خواهيم سپيدرود را در ليگ برتر حفظ کنيم سپيدرود تيم با سابقه‌اي است و نمي‌خواهيم اين تيم به سرنوشت راه آهن، صبا باتري و پاس تهران منتهي شود. اين تيم متعلق به مردم و استان گيلان است و تلاش علي کريمي اين است که اين تيم حفظ شود و در تاريخ فوتبال ايران بماند. در بخش دوم هم بحث شرايط اقتصادي و جذب بازيکن مطرح است که هدف اولمان در ليگ بقا است البته مي‌خواهيم در شرايطي بهتر از فصل گذشته در ليگ برتر بمانيم و شرايط را خودمان رقم بزنيم. 
وي درمورد اينکه سپيدرود به تغيير ساعت بازي اعتراض کرده يا نه اظهار داشت: من در اين مورد اطلاع دقيقي ندارم و حرفي نمي‌زنم اما اگر عوامل مديريتي صحبت‌هاي لازم را انجام داده‌اند. 
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به این استان اظهار کرد:

وزه پیشگیری از حوادث غیرمترقبه یکی از موضوعاتی است که در سفر در استان ایلام موردتوجه قرار دارد.

وی بیان کرد: اقداماتی که موجب خواهد شد از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و فرونشست زمین و آتش‌سوزی باتوجه‌به جغرافیای کوهستانی و سبز استان ایلام جلوگیری شود در این سفر در دستور کار قرار دارد.

نامی تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان از جمله گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه برخی از قسمت‌های این مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام فروریخته است که با کمک‌های جدید تلاش خواهد شد که بازسازی این گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام انجام شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: بازدید از شهر سرابله و سایر مناطق استان که نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران و کاهش مخاطرات در سوانح و حوادث غیرمترقبه دارند از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام است.

کد خبر 6088378

دیگر خبرها

  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟