Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسی که در طول دوران بازی خود تنها یک بار برای تیم ملی انگلیس به میدان رفته است، کاپیتان برزیل را در حد اَبر ستاره های دنیای فوتبال نمی داند.

طرفداری- جوی بارتون به ستاره پاری سن ژرمن لقب «کیم کارداشیان فوتبال» را داده است.

به گزارش اکیپ، بارتون که خود دوران حرفه ای پر حاشیه ای را پشت سر گذاشته است، 9 ماه پیش گفته بود که کریستیانو رونالدو حتی بهترین بازیکن دوران خود نیست! او حالا با انتقاد از نیمار، گفته است که این بازیکن برزیلی قابل قیاس با CR7 و لیونل مسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظرم او کیم کارداشیان فوتبال است. بار دیگر در روسیه دیدیم که نیمار بهترین بازیکن دنیا نیست. او در سطح رونالدو و مسی نیست و بازیکنان زیادی بهتر از او وجود دارند. نیمار بیشتر یک پدیده فوتبالی و یک پدیده تبلیغاتی همانند خواهران کارداشیان است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، فوتبالیست‌ها همگی با خصوصیات اخلاقی و خرافات خاصی به یاد آورده می‌شوند و یکی از مواردی که باعث می‌شود، نام های آنها به خاطر آورده شود، عدد حک شده بر پشت پیراهن آنها است.

در دوران کنونی فوتبال، فیل فودن ستاره 23 ساله انگلیسی منچسترسیتی که به تمام افتخارات ممکن در دوران باشگاهی رسیده، به تازگی از راز انتخاب عدد 47 برای پیراهنش افشاگری کرد. 

فودن در گفت‌وگو با دیلی میل درباره این انتخاب گفت: وقتی به‌عنوان یک جوان شروع به بازی می‌کنید، انتخاب زیادی برای شماره پیراهنتان ندارد. با این حال عدد 47 باز برای من خاص است چون من با پدربزرگم عاشق فوتبال شدم. زمانی که کودک بودم با او به ولز می‌رفتم تا فوتبال تماشا کنیم. متاسفانه او در سن 47 سالگی درگذشت و من او را از دست دادم. روزی که این شماره را در آکادمی منچسترسیتی انتخاب کردم، پدرم به من گفت که هیچ کاری به اندازه این اقدام او را خوشحال نخواهد کرد و این شماره را بسیار دوست دارم. من هرگز این پیراهن را عوض نمی‌کنم چون یک میراث است. عدد عجیبی است و احتمالا کسی هم در جهان فوتبال نخواهد این شماره را انتخاب کند.

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • اوستون اورونوف در گفتگو با طرفداری؛ بازیکن کامل؟ ترکیبی از مسی و رونالدو!
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!