Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@08:35:56 GMT

کشف بیش از 49هزار لیتر سوخت قاچاق

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۵۴۶

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سرهنگ مصطفی جوکار در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی اخباری مبنی بر حمل سوخت قاچاق توسط دو دستگاه تریلر تانکر دار در محور بوئین زهرا به سمت اشتهارد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، تریلرها شناسایی و متوقف و پس از بررسی به عمل آمده، مقدار تقریبی 47 هزار لیتر نفت گاز به ارزش تقریبی 900 میلیون ریال کشف و یک نفر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جوکار بیان داشت: فرد دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در پایان گفت: طرح‌های پاکسازی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال حمایت از کالای ایرانی با جدیت در این شهرستان ادامه خواهد داشت و پلیس با اقتدار و همه توان با معضل قاچاق مبارزه خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز قاچاق اشتهارد گازوئیل جوکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق احشام در بندرعباس 

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: مأموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس امنیت اقتصادی استان حین گشت زنی در محور "حاجی آباد-بندرعباس "حوالی روستای دشت امام، به یک دستگاه خودروی کشنده داف حامل احشام مشکوک شده و جهت بررسی دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی از آن، تعداد ۹۳ رأس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز حمل کشف کردند.

سرهنگ علی یاری ارزش مالی احشام قاچاق کشف شده از این خودرو را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

این مسئول انتظامی با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر، در اسرع وقت موضوع را از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قاچاق احشام در بندرعباس 
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۲۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب
  • کشف ۲۵۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در کرمان
  • کشف تجهیزات پزشکی قاچاق در شهریار/یک نفر دستگیر شد
  • کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بردسیر