Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:32:53 GMT

هلال احمر سمنان به 151 نفر امدادرسانی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۵۸۷

هلال احمر سمنان به 151 نفر امدادرسانی کرد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در سه روز گذشته 151 نفر در 37 حادثه مختلف خدمات امدادی دریافت کردند.

حسن شکراللهی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 37 حادثه در استان سمنان 12 حادثه جاده ای، 16 مورد امدادرسانی حضوری، یک مورد مناسبتی و یک مورد امدادرسانی دریایی بود.
وی خاطرنشان کرد: از 151 نفر دریافت کننده خدمات امدادی از هلال احمر استان سمنان، 42 نفر مجروح تصادفات جاده ای بودند، 69 نفر خدمات حضوری و یک نفر خدمات امداد دریایی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، 146 نفر در سه روز گذشته در 37 حادثه آسیب دیدند که 38 نفر در سوانح جاده ای، 69 نفر خدمات حضوری و یک نفر از خدمات نجات دریایی امدادگران هلال احمر بهره مند شد.
شکراللهی بیان کرد: در حوادث مختلف سه روز گذشته با تلاش امدادگران هلال احمر، پنج نفر سرپایی درمان شدند و هفت نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.
وی اضافه کرد: در تصادفات جاده ای سه روز گذشته در استان سمنان 9 نفر مصدوم بودند که پنج نفر سر صحنه خدمات درمانی از امدادگران گرفتند و چهار نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.
مدیرعامل جمعتی هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: به خاطر نوع حوادث سه روز گذشته، 51 آسیب دیده یا افراد درگیر در سوانح، از سوی هلال احمر اسکان یافتند.
وی افزود: در مجموع سه روز 119 امدادگر در قالب 43 تیم با 19 دستگاه آمبولانس خدمات امدادی به هموطنان در سوانح مختلف ارایه کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: 2 عملیات رهاسازی مصدومان نیز در سه روز گذشته از سوی امدادگران این جمعیت اجرا شد.
میانگین زمان حضور امدادگران هلال احمر استان سنان در صحنه عملیات در حوادث جاده ای 12 و 30 دقیقه است.
جدا از موج آخر سفرهای تابستانی در آستانه آغاز سال تحصیلی، بارش های رگباری و جاری شدن سیلاب در شهرستان های میامی، شاهرود و سرخه در روزهای گذشته رخ داد که باعث خسارت های مالی و برخی حوادث برای هموطنان شد.
6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث هلال احمر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند. 

محمدعلی کاوسی امروز، ۵ اردیبهشت در پی بارندگی های اخیز استان، اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند. 

وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستاهای چاه خوش نری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد. 
کاوسی بیان داشت: از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود که یک تیم از شعبه طبس به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستاهای محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند. 

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند