Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرحیم میرکریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر گلستان به ۴۷ حادثه طی یک هفته گذشته امدادرسانی کردند.

میرکریمی ادامه داد: تیم‌ های امداد و نجات بین شهری استان، مستقر در پایگاه‌ های محورهای مواصلاتی موفق شدند خدمات مورد نیاز را به ۲۹ سانحه جاده‌ ای، یک مورد خدمات مناسبتی، چهار حادثه شهری، یک حادثه صنعتی کارگاهی، پنج حادثه طوفان، چهار حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع، یک حادثه کوهستان و همچنین به دو فقره از مراجعان حضوری به پایگاه‌ ها و پست‌ های امدادی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتقال ۴۳ مصدوم به مراکز درمانی و همچنین ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۱۳ نفر از مصدومان حوادث مختلف از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان گلستان در یک هفته گذشته بوده است.

میرکریمی گفت: در این عملیات‌ ها ۲۰۴ نجاتگر و امدادگر در قالب ۷۴ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حوادث هفته گذشته مشارکت داشتند و ناوگان ترابری بکارگیری شده در حوادث شامل ۵۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست نجات تیپ دو و ۲۴ دستگاه خودروی کمک دار سبک بوده است.

کد خبر 4408886

منبع: مهر

کلیدواژه: عملیات امداد و نجات گرگان هلال احمر گلستان ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد گرگان هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج