Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 31 فقره تصادف هفته گذشته در مسیرهای جنوبی این استان 9 کشته برجا گذاشت.

سرهنگ یداله ستوده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین 54 نفر از شهروندان براثر وقوع این حوادث رانندگی زخمی شدند.
وی از عمده دلایل حوادث رانندگی یک هفته گذشته در جاده های جنوبی سیستان و بلوچستان را توجه نداشتن به جلو، انحراف و تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: 30 درصد تصادفات این مدت مربوط به برخورد 2 وسیله نقلیه با یکدیگر و 40 درصد واژگونی خودرو بوده است.
سرهنگ ستوده با اشاره به تصادفات شهریور ماه جاری در راههای جنوبی استان بدون ذکر آماری گفت: شمار تصادفات و فوتی های این ماه در حدود 6 سال گذشته در راههای جنوبی استان بی سابقه بوده است.
وی تاکید کرد: در مجموع وجود راههای 2 طرفه، قوس و پیچ های فراوان در کنار سرعت زیاد، رعایت نکردن قانون و قاچاق سوخت، انسان و کالا از مهمترین علل افزایش تصادف در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه پلیس راه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7316 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي حوادث رانندگي جاده هاي جنوب استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی، یزد، جنوب خراسان رضوی و برخی مناطق واقع در فارس نیمه جنوبی و شرق اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی شاهد وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق تگرگ خواهیم بود. بیشینه بارش‌ها در استا‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد خواهد بود. فردا در برخی مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب بارش رخ خواهد داد. امروز شرق خلیج فارس تنگه هرمز دریای عمان مواج و طوفانی و فردانیز شرق دریای عمان مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در ۵ استان جنوبی کشور
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستا در جنوب استان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد
  • هواشناسی ۲۸ فروردین ۱۴۰۳/ هشدار باران شدید و سیل در استان های جنوبی