Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت الله خادمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز  با تسلیت به مردم خوزستان و ایران، اظهار داشت: خوزستان همیشه مورد طمع بیگانگان قرار گرفته است. هر وقت دشمن قصد داشته به ایران آسیبی وارد کند، از طریق خوزستان اقدام کرده است، چرا که این استان دارای موقعیت استراتژیک بوده و هم دارای آب است و هم مرز زیادی با کشورهای همسایه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه‌ با بیان اینکه «خوزستان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد»، تصریح کرد: خوزستان باید از نظر اقتصادی، امنیتی، نحوه مدیریت و احتساب مدیران یک استان ویژه باشد، هر گونه سهل انگاری و مماشات در موضوعات امنیتی فرصتی را به عوامل تکفیری و منافق می‌دهد که مشکلات اساسی را ایجاد خواهد کرد.

نماینده مردم ایذه و باغملک، بیان‌ کرد: به دلیل این‌که خوزستان مرز طولانی با کشورهای همسایه دارد، منافقان و تروریست‌ها می‌توانند از این مرز به کشور وارد شوند که باید کنترل ویژه‌ای نسبت به این شهر اعمال گردد. مساله دیگر کشورهایی نظیر عربستان هستند که نمی‌توانند امنیت و اتحاد کشور ما را ببینند و تمام پول و انرژی خود را هزینه می‌کنند تا مردم را در استان به سمت وهابیت و جدایی سوق دهند، لذا ضرورت دارد تا استان با تدابیر ویژه‌ای اداره شود.

خادمی تصریح کرد: مسئولان خوزستان باید به اقتصاد دقت ویژه‌ای کنند، کسانی باید مسئول شوند که نسبت به حاکمیت بی تفاوت نباشند و بتوانند موضوعات این چنینی را پیش‌بینی کنند و در امنیت کشور مسامحه نکنند. عده ای به دنبال این هستند تا خوزستان را از کشور جدا کنند. لذا باید مدیریت ویژه‌ای در استان شکل بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه باید درس عبرتی برای مسئولان خوزستان از نظر امنیتی و مدیریتی باشد. اکنون وضعیت در اهواز امن است و مشکل خاصی وجود ندارد و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی این حادثه را پیگیری خواهند کرد.

خادمی در ادامه با اشاره به این که «حادثه تروریستی امروز توسط گروه الاحوازیه انجام شده است»، اظهار کرد: الاحوازیه یک گروه ضد انقلاب و ضد یکپارچگی ایران است. تعدادی افراد کم سواد که سربازان عربستان و آمریکا و هم پیاله منافقان هستند دور هم جمع شده‌اند و ادعا دارند که استان خوزستان باید جدا شود و در حقیقت اهداف عربستان را دنبال می‌کنند. گر چه تعداد این افراد محدود است، اما حتما عواملی در سیستم‌های مدیریتی دارند که به همین سادگی دست به اقدامات تروریستی می زنند.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان گفت‌: خوزستان را باید متفاوت دید، چرا که خوزستان می‌تواند پاشنه آشیل کشور باشد. استان خوزستان از قومیت های مختلفی تشکیل شده است و مردم آن به انقلاب وفادار هستند ولی همیشه تعدادی افراد منافق پیدا خواهند شد که باید با آنها برخورد قاطع شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور

علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.

قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • پاسخ ایران برای هشدار به اسراییل محدود بود!
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت