Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:47:38 GMT

تدوین آلبوم خاطره شهدای یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۷۶۰

تدوین آلبوم خاطره شهدای یزد آغاز شد

یزد - ایرنا - مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد گفت: برای نخستین بار کار تهیه و تدوین آلبوم تمام شهدا استان با همکاری مردم و خانواده ها آغاز شد .

سرتیپ دوم پاسدار مهدی فرهنگ دوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط خاطرات شهدا جمع آوری و آلبوم هایی در چهار الی هفت برگ تهیه و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه آلبوم خاطرات شهدا در شهرستان های استان توزیع شده است بر همکاری مردم، خانواده شهدا و پیگیری مسئولان و پایگاه های مقاومت هر منطقه برای تهیه آن تاکید کرد.
این مسئول، جمع آوری خاطرات شهدا و مصور کردن آن را از مهمترین فعالیت های فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن خاطره شهیدان و موجب ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت ذکر کرد.
فرهنگ دوست، به اهمیت جمع آوری خاطره رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با آنها و دیگر همسنگران به عنوان یک ضرورت مهم تاکید کرد.
وی تصریح کرد: پایگاه های مقاومت با همکاری مردم نقش مهمی در تحقق این عمل دارند و باید مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه را یاری دهند.
یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 300 هزار بسیجی و 40 هزار رزمنده دارد که در دفاع مقدس در جبهه های غرب و جنوب حضور داشته اند و این سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب کرد.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آلبوم شهدا حفظ آثار استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آن‌ها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

کد خبر 6085176

دیگر خبرها

  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود