Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره مهارت آموزی در دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر در واحد مشهد گروه‌‌های پزشکی و پرستاری در دوران دانشجویی مهارت‌‌های لازم را می آموزند همچنین در دوره‌های فنی و مهندسی آموزش مهارتی را شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام از فارغ التحصیلان رشته‌ها که مهارت‌های لازم را در دوران دانشجویی بیاموزند نیروی متخصصی هستند که آماده ورود به بازار کار بوده و قطعا افراد با مهارت و متخصص شانس بیشتری در ورود به بازار کار و کسب شغل مناسب خواهند داشت.

وی افزود: در اردوهای جهادی که توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود اعضای هیات علمی را هم وارد این اردوها کردیم و درصددیم به جای برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های آموزشی و مهارت آموزی را در روستا‌ها برگزار کنیم که در واقع به این ترتیب خدمت رسانی و مهارت آموزی هم زمان صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در ادامه درباره دانشگاه آزاد انتخاب اول هر دانشجو تا سال 1404 خاطر نشان کرد: افزایش رضایت مندی در حوزه آموزش و دانشجویی سبب گرایش حداکثری به دانشگاه آزاد خواهد شد. اگر فارغ التحصیلان این دانشگاه رضایت کافی از نحوه آموزش در این دانشگاه داشته باشند تبلیغ مناسبی برای انتخاب اول این دانشگاه توسط داوطلبان است.

ملک نژاد تاکید کرد: در شرایطی که بیشترین قبولی در تحصیلات تکمیلی و اشتغال اکثریت فارغ التحصیلان این دانشگاه بزرگ کشور، طنین انداز شود قطعا دستاورد چشمگیری برای این دانشگاه به حساب آمده تا انتخاب اول هر دانشجویی دانشگاه آزاد باشد.

انتهای پیام/

188 / 167 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی مهدی ملک نژاد حوزه آموزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی حوزه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند، گفت: تاکنون ۲۷ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

وی افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

کد خبر 6085333

دیگر خبرها

  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاه فنی و حرفه ای اولین کنفرانس ملی مهارت را برگزار می‌کند