Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@10:34:47 GMT

بريمانلو به نيمه نهايي مسابقات جهاني راه يافت

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۸۰۱

بريمانلو به نيمه نهايي مسابقات جهاني راه يافت

خبرگزاري آريا - محمدمحمدي بريمانلو نماينده وزن 73- کيلوگرم تيم ملي جودو کشورمان با شکست نماينده گرجستان به نيمه نهايي راه يفات.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، مسابقات جهاني جودو در حالي از روز پنج شنبه به ميزباني کشور جمهوري آذربايجان و شهر باکو آغاز شده است محمد محمدي بريمانلو در وزن 73- کيلوگرم در ميان 89 جودوکار امروز(شنبه) در اولين ديدار خود در گروه D به مصاف «کيم چول» از کره شمالي رفت و در ثانيه پاياني موفق شد حريف خود را با ضربه فني شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بريمانلو دور دوم بايد با «ايشن امانوف» از قرقيزستان رفت و در زمان کمتر از 2 دقيقه جودوکار قرقيزستاني را ايپون کرد. در ادامه اين مسابقات بريمانلو برابر جودوکار سوئدي به برتري دست يافت. وي در مرحله يک هشتم نهايي به مصاف جودوکاري از مولداوي رفت و در مبارزه چهارم از سد حريف مولداويايي گذشت.بريماملو در مبارزه پنجم جودوکار گرجستاني را در 13 ثانيه ايپون کرد و راهي نيمه نهايي شد.
رقابت‌هاي جودو قهرماني جهان که از روز پنجشنبه با حضور 758 جودوکار از 125 کشور در باکو آغاز شده، تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.
محمد محمدي بريمانلو در وزن 73- کيلوگرم، سعيد ملايي در وزن 81- کيلوگرم و جواد محجوب نيز در سنگين وزن نمايندگان کشورمان در اين رقابت‌ها هستند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند

تیم ملی فوتسال ازبکستان در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ویتنام رفت که در پایان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بدین ترتیب تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه جمعه هفتم اردیبهشت به مصاف ازبکستان خواهد رفت.ش

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز