Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@13:36:34 GMT

مدرسه اولین گام برای پیشرفت یک فرد است

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۸۲۸

مدرسه اولین گام برای پیشرفت یک فرد است

به گزارش ایکنا از کردستان، فواد حسینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج امروز، 31 شهریورماه در جشن شکوفه‌های استان اظهار کرد: امروز همزمان با سراسر استان چهار هزار و 800 نفر در 187 کلاس درس ابتدایی در این ناحیه سر کلاس درس حاضر می‌شوند.
وی با اشاره به ضرورت پوشش صدرصدی دانش آموزان پایه اول، عنوان کرد: تاکنون 97 درصد دانش‌آموزان در برنامه سنجش سلامت شرکت کرده‌اند و افراد باقی مانده هم تا آبان ماه فرصت دارند در این برنامه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی در پایان دانش‌آموزان را امانت‌های مدرسه دانست و یادآور شد: مدرسه اولین گام اول برای پیشرفت یک فرد است که امیدواریم والدین هم در این امر مهم مدارس را یاری کنند.
صدیق درویشی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور کردستان هم در این مراسم از اولیای دانش‌آموزان خواست که مقررات راهنمایی و رانندگی را به فرزندان خود آموزش دهند چون والدین الگویی مناسب برای فرزندان خود هستند.
وی خطاب به اولیای دانش‌آموزان گفت: شما الگویی مناسب برای فرزندان خود هستند که با رفتارتان می توانید بهترین آموزش ها را به آنان ارائه دهید تا در آینده نسلی قانونمند تحویل جامعه شده و شاهد مشکلات و حوادث ترافیکی امروز نباشیم.
در ادامه سرود دانش‌آموزان مدرسه معلم همراه با موسیقی اجرا شد و دانش‌آموزان سر کلاس درس حاضر شدند.
لازم به ذکر است؛ امروز بیش از 27 هزار دانش‌آموز پایه اول در 850 کلاس درس و یک هزار و 600 مدرسه و 22 هزار دانش آموز پیش دبستانی سر کلاس درس حاضر شدند که نسبت به سال گذشته پایه اول رشد 2.5 درصدی داشته است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی جشن شکوفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ رمضان پروانه اظهار کرد: خانم محدثه شعبانی معلم پایه اول مدرسه شهید غلامپور زاوین زمانیکه متوجه می شود دانش آموز کلاس اش به خاطر عمل جراحی نمی تواند چند روزی در کلاس درس حاضر شود منزل دانش آموز را به کلاس تبدیل کرده است.

وی افزود: خانم شعبانی با هدف عیادت و روحیه دهی به دانش آموز بیمار کلاس های درس را به منزل دانش آموز برده است.

پروانه تاکید کرد: این حرکت خانم معلم همدلی، مهربانی، مسئولیت پذیری، نوع دوستی و مسئولیت اجتماعی را درقبال همنوعشان به تصویر کشیده است.

این ابتکار خانم شعبانی بازتاب وسیعی در منطقه داشته است.
زاوین در ۴۵ کیلومتری غرب کلات واقع است.

کد خبر 847206 منبع: فارس برچسب‌ها معلمان خبر مهم مدرسه و مدارس

دیگر خبرها

  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس