Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@23:15:04 GMT

اجرای بیش از 274 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۸۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار موسی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه های امسال سپاه شهرکرد مطابق و همسو با شعار سراسری "ما توانستیم" برنامه ریزی و تدوین گشته اند.

وی با اشاره با همزمانی هفته دفاع مقدس با دهه دوم ماه محرم عنوان داشت: مزین شدن برنامه های این هفته با عطر حسینی، احیای فریضه واجب و فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر، محوریت قراردادن شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از تفاوت های برنامه های امسال با سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد با تاید بر برگزاری 274 عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهرکرد  عنوان کرد: افتتاح پروژه های محرومیت زدای،نشست مادران، پرچم داران جنگ نرم، شرکت منسجم نیروهای پایور و بسیجی در رژه دشمن شکن 31 شهریور، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان، ویژه برنامه احلی من العسل، نشست­های بصیرتی- فرهنگی – سیاسی- اقتصاد مقاومتی در کلیه پایگاه های بسیج، برگزاری یادواره شهدای گلگون کفن در قالب آبروی محله، خاطره گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم در مساجد، صبحگاه مشترک و نواختن زنگ مقاومت و ایثار،  سرکشی از خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، پیاده روی بزرگ خانوادگی، معرفی گسترده شهدای دانش آموز در فضای مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی بسیج، جام دفاع مقدس، تجلیل از فعالین و دست اندرکاران طرح هجرت، برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع دفاع مقدس و برگزاری کارگاه ها و تجمعات امر به معروف و نهی از منکر از نمونه برنامه های برگزاری در این هفته می باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا ملاکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار و تأسیس سازمان بسیج ورزشکاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در راستای احیا و ترویج فرهنگ شهدای ورزشکار تاکنون اقدامات فرهنگی متعددی را در سطح استان ویژه ورزشکاران برگزار کرده است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزاری اقدامات فرهنگی برای ورزشکاران را مقوله اصلی این سازمان خواند و اذعان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و سیاسی، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از عمده فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران برای عضویت در بسیج ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این سازمان در اداره ورزش جوانان استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند اظهار کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی، تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری اردوهای جهادی با حضور ورزشکاران برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

کد خبر 6085137

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا