Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@14:16:33 GMT

امیدواری یک پیشکسوت به قهرمانی پرسپولیس در آسیا

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۰۸۹۹

حسین عبدی در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل که با برتری شاگردان برانکو همراه بود، اظهارداشت: پرسپولیس تا زمانی که با یک گل عقب بود تنها از توپ‌های بلند استفاده می‌کرد که سریع خودش را به محوطه جریمه الدحیل برساند و دقایقی هم احساس می‌شد با این فشار بیش از حدی که می‌آورد و فاصله ایجاد شده بین خطوطش، شاید نتواند بازی را ادامه دهد، اما خوشبختانه از نقطه کرنر به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این گل بازیکنان با غیرت بازی کرده و تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند تا به آنچه که می‌خواهند برسند.

وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد که اگر برای رسیدن به هدف تلاش کنیم، مطمئناً به خواسته‌های خود می‌رسیم. خوشبختانه بازیکنان با تلاش خود در 2 بازی رفت و برگشتی که سخت می‌شد پیروزی پرسپولیس را در آن پیش‌بینی کرد را به واقعیت تبدیل و به دور بعد صعود کردند.

عبدی با اشاره به دریافت گل نخست از تیم الدحیل گفت: زیبایی‌ فوتبال به همین غیرقابل پیش‌بینی بودن و اشتباهاتی است که هر 2 تیم انجام می‌دهند. گل سوم پرسپولیس هم با اشتباه هافبک تیم الدحیل به دست آمد و این گل به برد شاگردان برانکو کمک کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تأثیر حضور برانکو در این پیروزی خاطرنشان کرد: همه ارکانی که در این بازی حضور داشتند در این پیروزی مهم نقش دارند از مربی و بازیکن تا هوادارانی که به ورزشگاه رفته بودند. ما همیشه مقابل تیم‌های حاشیه خلیج‌فارس برنده از زمین بیرون آمدیم و الان موقعیت خیلی خوبی برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی پرسپولیس فوتبال فوتبال پرسپولیس زمین پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا حسین عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد ناظم الشعریه کارشناس و مربی فوتسال در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: تیم تایلند شرایط خوبی ندارد و تیم ما از بازی با ازبکستان هم بهتر بازی خواهد کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم