Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بوشهر گفت: امسال برای اولین بار روند ثبت‌نام دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد بوشهر با استفاده از بایگانی دیجیتال انجام می‌شود.

غلامحسین وطن خواه، مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص ثبت نام دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه با استفاده از بایگانی دیجیتال گفت: امسال برای اولین بار و به صورت آزمایشی روند ثبت نام دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد بوشهر با استفاده از بایگانی دیجیتال انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وطن خواه افزود: مهمترین مسئله‌ای که موجب شد تا تیم آی تی دانشگاه اقدام به راه اندازی سیستم ثبت نام از طریق بایگانی دیجیتال بگیرند، کاهش رفت و آمد‌های دانشجویان بود؛ چرا که این دانشگاه از سراسر کشور پذیرش دانشجو دارد و در سال‌های قبل دانشجویان مجبور بودند، فقط برای انجام ثبت نام سفری یک روزه به استان داشته باشند و سپس به شهر خود بازگردند و در زمان شروع کلاس‌ها دوباره به دانشگاه مراجعه کنند.
مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بوشهر اظهار داشت: بر همین اساس تصمیم ما بر این شد تا امسال برای اولین بار و به صورت آزمایشی ثبت نام دانشجویان مقطع دکتری این دانشگاه از طریق بایگانی دیجیتال انجام گیرد و بر طبق آن دانشجویان می‌توانند همزمان با مراجعه به دانشگاه برای شروع کلاس ها، اصل مدارک مورد نیازی که در سامانه ثبت شده را به دانشگاه ارائه دهند و پروسه ثبت نام خود را تکمیل کنند.
وی ادامه داد: راه اندازی این سیستم با اقتباس از دانشگاه‌های ملی بوده با این تفاوت که ارائه اصل مدارک و تطبیق آن‌ها همزمان با شروع کلاس‌ها صورت می‌گیرد؛ در حالی که در دانشگاه‌های ملی به این صورت نیست و باید پیش از شروع کلاس‌ها اصل مدارک ارائه داده شوند.
مدیرکل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بوشهر گفت: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه بایگانی دیجیتال دانشگاه مشمول اطلاعات شخصی و سوابق تحصیلی مقطع دیپلم و کارشناسی و کارشناسی ارشد است و این اطلاعات در ۵ مرحله در سامانه به ثبت می‌رسند و در صفحه آخر آپلود کلیه اطلاعات و مدارک صورت می‌گیرد و پس از اتمام کلیه مراحل، کارشناسان هر مقطع اطلاعات مندرج در سامانه را چک کرده و در صورت تایید پیامکی برای دانشجو ارسال می‌شود و در این پیامک نام کاربری و رمز عبوری درج شده تا از آن طریق دانشجویان وارد سامانه شوند و شهریه اولیه را پرداخت و انتخاب واحد را انجام دهند.
وی اضافه کرد: در صورتی که مدارک آپلود شده دانشجویان مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد نیز پیامکی به دانشجو ارسال می‌شود مبنی بر اینکه مدارک ارائه شده ناقص هستند و باید اصلاحات لازم صورت گیرد.
وطن خواه ادامه داد: البته برای دانشجویان کارشناسی ارشدی که ترم آخر بوده اند و نسبت به ثبت نام در مقطع دکتری اقدام کرده اند استثنایی قائل شده ایم و این دانشجویان می‌توانند موقتا در قسمت تکمیل مدارک ارشد، ریز نمرات یا گواهی دفاع را که نشان می‌دهد دوره ارشد آن‌ها به اتمام رسیده را آپلود نمایند تا در رویه ثبت نام مقطع دکتری برای این دانشجویان مشکلی پیش نیاید.
وی با بیان اینکه دانشجویان تا ۷ مهرماه می‌توانند اصل مدارک را برای تطبیق و تکمیل ثبت نام به دانشگاه ارائه دهند، گفت: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار در این دانشگاه ثبت نام دانشجویان مقطع دکتری با استفاده از بایگانی دیجیتال صورت گرفته، تصمیم داریم با شناسایی و رفع آسیب‌های این سیستم و در صورت تایید برای سال‌های بعد از این روش در مقطع‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز بهره گیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد بوشهر دانشجویان دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توانایی علمی جوانان تحصیل کرده در پیشبرد اهداف سازمانی خود، از دانش آموختگان دانشگاهی به منظور گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به صورت امریه در سال ۱۴۰۳ (اعزام ۱ تیر ۱۴۰۳) با داشتن شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

مهلت شرکت در این فراخوان که از ۲۷ فروردین الی ۲ اردیبهشت بود تا ۶ اردیبهشت تمدید یافته است و افراد واجد شرایط می‌توانند مدارک لازم را به ایمیل amriye@markazjazb.ir ارسال کنند.

شرایط تخصصی:

الف) دارا بودن دانشنامه کارشناسی ارشد

ب) رشته‌های مورد نیاز شامل رشته‌های فنی و مهندسی، کامپیوتر، حقوق عمومی، علوم پایه و سایر رشته‌های مسلط به مهارت‌های ذکر شده در ذیل

پ) مسلط به مهارت‌های هفت گانه ICDL

ت) علاقه‌مند به انجام کار تیمی

افراد دارای مهارت‌های ذیل در اولویت جذب می‌باشند:

برنامه نویس با انگیزه در زمینه‌های C#.NET CORE و توسعه وب با JAVASCRIPT، HTML، CSS

توانمندی در کار بانک اطلاعاتی SQL SERVER

تجربه برنامه نویسی با C# و. Netcore یا Asp.net به همراه نمونه پروژه

آشنایی با javascript، jQuery، css، HTML و Ajax

شرایط عمومی:

الف) اعتقاد به دین مبین اسلام

ب) اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی

پ) عدم اشتهار به فساد اخلاقی و تجاهر به فسق

ت) عدم وابستگی تشکیلاتی به سازمان‌ها و گروه‌های غیر قانونی اعلام شده از سوی مقامات صالحه.

ث) عدم اعتیاد به مواد دخانی، مخدر و روان گردان و سابقه محکومیت کیفری موثر

ج) عدم سابقه خدمت قبلی یا غیبت

چ) عدم ارائه درخواست همزمان در سایر ارگان‌های غیر نظامی به عنوان نیروی امریه

ح) بومی تهران و یا سکونت در تهران

خ) عدم دارا بودن سابقه کیفری و محکومیت

مدارک لازم

الف) تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ارسال تصویر صفحه آخر)

ب) تصویر کارت ملی پشت و رو

پ) تصویر برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت. (ارائه برگه اعزام پس از تایید در مصاحبه الزامی است)

ت) تصویر گواهی مدرک تحصیلی با فراغت از تحصیل با قید معدل

ث) تصویر مدارک عائله تحت تکفل در صورت وجود (تصاویر کارت ملی و صفحات کامل شناسنامه، صفحه اول و دوم)

ج) آدرس محل سکونت و شماره تماس

چ) تصویر رزومه و مدارک پژوهشی مرتبط

ح) رزومه فعالیت فرهنگی و اجتماعی (در صورت داشت سوابق)

تبصره ۱: این وزارتخانه پس از دریافت و بررسی اولیه مدارک متقاضیان در صورت داشتن شرایط نسبت به معرفی متقاضیان برای انجام مراحل جذب و گزینش اقدام خواهد نمود.

تبصره ۲: مدت زمان خدمت نیرو‌های امریه برابر قوانین ستاد کل نیرو‌های مسلح است.

پیش از این مهلت ثبت نام در فراخوان از تاریخ ۲۷ فروردین لغایت ۲اردیبهشت ۱۴۰۳ بود که تا ۶ اردیبهشت تمدید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری