Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ طهمورث حیدری روز شنبه با محکوم کردن آسیب رساندن تعدادی از تماشاگران به داور چهارمحال و بختیاری در دیدار صنعت نفت آبادان و پیکان افزود: این مساله به صورت ویژه از سوی هیات فوتبال پیگیری خواهد شد.

به گفته وی، مردم آبادان انسان های شریف و خونگرمی هستند و خوزستان مهد فوتبال ایران است و نباید عده ای تماشاگرنما به فوتبال این شهرستان و استان لطمه بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال است و یکی از سرمایه های داوری در آسیاست و نباید بی جهت قضاوت های او مورد هجمه تعدادی تماشاگرنما قرار گیرد.

حیدری افزود: براتعلی مولوی نیز یکی از کمک داوران خوب و با اخلاق فوتبال ایران است که بازی های مهمی را قضاوت کرده است ولی روز جمعه عده ای از تماشاگر نماها باعث زخمی شدن صورت او شدند.

به گفته وی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار نظر خواهد کرد و فدراسیون فوتبال نیز از کمک داور آسیب دیده چهارمحال و بختیاری دلجویی کند.

حیدری یادآور شد: تمارض های جاسم کرار بازیکن صنعت نفت آبادان، در این دیدار باعث شد که تماشاگران نسبت به قضاوت های درست تیم داوری اعتراض کنند.

دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه تختی آبادان تا دقیقه 85 با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان پیش بود به دلیل ورود تماشاگران به زمین چمن نیمه تمام باقی ماند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب دیدگی چهارمحال و بختیاری صنعت نفت آبادان فوتبال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان یک

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(28)

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران یک

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل: منصور باقری(4)

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک