Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اظهار کرد:  فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد از امروز 31 شهریورماه آغاز شد.
 
وی گفت: دانشگاه آزاد در راستای توسعه و تعیین فعالیت‌های علمی و براساس طرح آمایش آموزشی و به منظور ارتقای کیفیت و اصلاح هرم هیئت علمی در شهریورماه سال جاری اقدام به درج اعلام نیاز در فراخوان جذب هیئت علمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: متقاضیان جذب هیئت علمی در رشته های علوم پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه می توانند از طریق سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sajed.iau.ir (سامانه جذب اعضای هیأت علمی) پس از مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوط در صورت دارا بودن شرایط از تاریخ 31 شهریور نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام کنند.
جذب اعضای هیئت علمی با  مصوبات شورای عالی انقلاب
 
رهایی اظهار داشت: متقاضیان جذب هیئت علمی پس از گذراندن تمامی مراحل جذب، براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی جذب می شوند.
 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: ثبت نام در سامانه جذب اعضای هیئت علمی حقی را برای استخدام متقاضیان ایجاد نمی‌کند و جذب این افراد پس از طی شدن فرایند امکان پذیر است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم