Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: عامل وقوع قتل و همدستش بعد از 9 سال زندگی مخفیانه و فرار، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار "خلیل واعظی" در بیان جزییات این خبر گفت: در روز یکم مهرماه سال 88 دو نفر سارق به قصد سرقت Stealing یک محموله برنج در محور "بوشهر- برازجان" با سلاح سرد(چاقو) با راننده کشنده تریلی درگیر می‌شوند که با مقاومت راننده خودرو، سارقان با چاقو وی را مجروح کرده و متواری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد پلیس Police اظهار داشت: راننده تریلی سریعا توسط مردم به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل می شود که متاسفانه به علت جراحت شدید فوت می کند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش کارآگاهان پلیس برای شناسایی این افراد، گفت: با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی و مطالعه کلیه جزئیات پرونده هویت یکی از عاملان قتل Murder به نام "ر- ب" که هیچگونه سرنخی از خود به جای نگذاشته بود،شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر بوشهر توسط ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار واعظی خاطرنشان کرد: این فرد در تحقیقات به عمل آمده و ارایه مدارک و مستندات، به قتل "م- ز" با همدستی فردی دیگر با استفاده از سلاح سرد (چاقو) به انگیزه سرقت محموله برنج اعتراف کرد.

سردار واعظی تصریح کرد: یکی دیگر از متهمان به هویت "ح- د" با توجه به دستگیری همدست خود قصد فرار Escape و خروج از کشور از طریق مرز هوایی را داشت که بلافاصله با همکاری پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی ناجا، در فرودگاه دستگیر و به پلیس آگاهی استان بوشهر منتقل شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های 6 پیکر خونین شهدای حادثه تروریستی اهواز در محل حادثه! + جزییات

اعدام 9 مرد شیطان صفت در شیراز /صبح امروز اجرا شد

نخستین قدرت نمایی روحانی در قلب امریکا

ظریف عامل اصلی حمله تروریستی اهواز را معرفی کرد!

اولین عکس از جسد 2 تروریست در حمله تروریستی اهواز

فیلم لحظه حمله تروریستی در اهواز

تلخ ترین تصویر از کودک خونین در حادثه اهواز+ فیلم ها

سخنگوی سپاه پاسداران: جریان الاهوازیه عامل حمله تروریستی در اهواز است

فوری / تیراندازی مجدد در محل حادثه تروریستی اهواز + فیلم

اولین تصاویر از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز + فیلم

اولین فیلم از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز + فیلم

فوری / حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز+ فیلم

این فیلم تمام ایرانیان را در دنیا تکان داد / چه بلایی بر سر سمیه در کمپ منافقین آمد

حمید و 2 فرزندش قربانی عشوه زنانه ناهید شد!

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز سرقت Stealing پلیس Police قتل Murder جنایی فرار Escape اخبار حوادث قتل پلیس فرار زندگی دستگیر فیلم عکس دختر قتل حمله تروریستی عروس زن تصاویر اهواز عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سرهنگ عبدالمجید کرمی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی محل‌های سرقت و بررسی شیوه و شگردهای به کار رفته در سرقت‌ها با تشکیل تیمی به محل اعزام و در نهایت خودرو ام وی ام سارقان را در یکی از محلات شناسایی کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: مالک خودرو احضار که در تحقیقات صورت گرفته اعلام کرد که در تاریخ اعلامی خودرو دست فرزندش بوده که چهار ماه قبل از زندان آزاد شده که با بررسی دقیق سوابق متهم مشخص شد دارای سوابق متعددی در خصوص انواع جرایم بویژه سرقت می‌باشد که با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ کرمی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی به عمل آمده به جرم خود اقرار کرده و معترف شد با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به یک مال خر در بندرعباس فروخته‌ اند که طی عملیاتی دیگر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاه‌هایشان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی مالباختگان جهت تحویل اموال مکشوفه به آنان ادامه دارد، بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

کد خبر 6090378

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک