Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش‌های مطبوعاتی حاکی از آن است کهدر میان داعشی‌های محاصره شده در ادلب ۱۵ تن اصالتا کویتی هستند.

ایسنا: به نقل از روزنامه الجریده، ۱۵ تن از اعضای گروه تروریستی داعش که در استان ادلب سوریه محاصره شده‌اند، کویتی‌تبار هستند که در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ از کشورشان خارج شده و به داعش پیوسته‌اند.

این روزنامه به نقل از منابع آگاه نوشت، سازمان‌های ذی‌ربط اوضاع این افراد را به محض خروجشان از سوریه پیگیری خواهند کرد تا آن‌ها را بازداشت و به کشور بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین پس از اینکه دادگاه‌های کویت حکم غیابی برای اعضای کویتی‌تبار داعش در برابر انجام اقدامات خصمانه، آموزش برای حمل سلاح و پیوستن به گروه ممنوعه صادر کردند، حکم ۱۰ تا ۱۵ سال زندان برای آن‌ها اجرایی خواهد شد.

به گفته این منابع، ده‌ها تن تاکنون کویت را ترک کردند و برخی از آن‌ها در مناطق درگیری در سوریه و عراق جان خود را از دست داده‌اند، با این وجود سازمان‌های امنیتی حکم‌های بین‌المللی بازداشت برای آن‌ها به خاطر عدم وصول اسناد رسمی فوتشان به کویت صادر کرده‌اند

منبع: فردا

کلیدواژه: داعش ادلب کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است

معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان اعلام کرد حضور گروه تروریستی داعش در افغانستان به کمترین حد و به صفر نزدیک شده است.

رحمت الله نجیب، معاون ریاست عمومی اطلاعات طالبان گفت گروه تروریستی داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است.

نجیب تأکید کرد داعش در افغانستان حضور ندارد اما در برخی موارد مخفیانه کارهایی انجام می‌دهد ‌بنابراین باید مردم هوشیار باشند.

پیش از این نیز ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان اعلام کرده بود داعش در افغانستان در حال تقویت نیست و توانایی جذب نیرو را نیز ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی