Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@11:20:55 GMT

در این ساعت از روز غذا خوردن دو برابر لاغرتان می کند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۱۲۳۳

ساعت 24-برای لاغرشدن نباید غذا نخورید بلکه باید در زمان مناسب غذا بخورید ، حتما کنجکاوید بدانید این بهترین زمان برای غذاخوردنی که موجب لاغری و کاهش وزن شود چه ساعتی از روز است.

از رژیم های سخت برای آب کردن چربی ها تا تلاش های بی وقفه برای کاهش وزن و لاغری ، خوب می شناسید این عناوین را که مدتهاست برای شما در صدر جستجوهای اینترنتی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی نزدیک ایام عید و یا روزهای مهمی که باید در جمعی حضور داشته باشند می شوند به فکر لاغری سریع می افتند و برای همین راههای میانبر را جستجو می کنند.غذا لاغر [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

کاری به هیچ کدام از رژیم ها و توصیه های لاغری نداریم چرا که داشتن یک برنامه غذایی و رژیم لاغری موثر را تنها باید از پزشک متخصص رژیم و تناسب اندام دریافت کنید . در این بخش تنها قصد داریم نتیجه یتحقیقاتی را به شما بگوییم که مربوط به تاثیر خوردن غذا در ساعت مشخصی است.

ساعت متابولیسم بدن و زمان خوردن غذا برای لاغری سریع

بر اساس جدیدترین تحقیقات انجام شده ثابت شد که خوردن و نخوردن غذا در ساعتی از روز می تواند سرعت لاغری و کاهش وزن را دوبرابر تغییر دهد.

بر اساس این مطالعات شما می توانید اینگونه سریع وزن کم کنید:

می توانید هر نوع خوردنی و مواد غذایی سالم که دوست دارید بخورید اما فقط از ساعت 8 صبح تا 2 بعدازظهر.

غذاهای سبک و کم کالری را نیز بین ساعت 2 تا 6 بعد از ظهر قرار دهید و به هیچ وجه بعد از این ساعت یعنی 6 عصر چیزی نخورید.

به نظر کار مشکلی است اما نتیجه شما را شگفت زده خواهد کرد. این نتیجه تحقیقات جدیدی است که توسط دکتر " کورتنی پیترسون " در دیلی میل منتشر شده است.

این متخصص تغذیه در گفتگو با این وب سایت می گوید:در مورد رابطه اوقات روز و وزن گیری مطالعاتی انجام دادیم و با تغییرات متابولیسم بدن متوجه شدیم که افزایش و کاهش وزن می تواند با این فاکتور دچار تغییرات قابل توجهی شود.

ساعت مصرف وعده های غذایی برای لاغری

بر اساس همین مطالعات من پیشنهاد می کنم افرادی که در پی تناسب اندام هستند ، وعده های غذایی خود را بین ساعت 8 تا 2 بعد از ظهر مصرف کنند و پس از ساعت 6 عصر چیزی نخورند.

این به نظر رژیمی سخت می رسد اما تاثیر ان فوق العاده خواهد بود به خصوص برای کسانی که قصد کاهش سریع وزن خود را دارند.

این ریم لاغری محدود باعث سوزاندن چربی و کالری به مقدار زیاد می شود.

بهترین زمان برای چربی سوزی

ما دریافتیم که بدن ساعتی در درون خود دارد که بر اساس آن بهترین زمان برای سوزاندن چربی و قند ها زمان خاصی از روز است ، بنابراین با خوردن وعده های غذایی در ساعات اولیه روز و کاهش مصرف خوراکی ها در ساعات عصر به بعد این روند سوزاندن چربی و کالری را تسریع می بخشد.

برای اثبات نتیجه ی این تحقیقات 11 زن و مرد مبتلا به اضافه وزن با همین رژیم غذایی مورد آزمایش قرار گرفتند تا در طول 8 روز شاهد نتیجه ی فوق العاده باشند.

نمناک

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش وزن با دو قاشق چایخوری از سرکه سیب

آفتاب‌‌نیوز :

افراد شرکت‌کننده در این تحقیق با افزودن دو قاشق چایخوری سرکه به رژیم غذایی خود وزن کم کردند. آنان بدون ایجاد هیچ تغییر دیگری در رژیم غذایی خود یا انجام ورزش بیشتر به این امر دست یافتند.

سرکه همچنین منجر به کاهش سطح تری گلیسیرید می‌شود که نشان دهنده سلامت بهتر قلب است.

البته در این که آیا تاثیر سرکه بر اساس انواع سیب متفاوت است یا نه، احتمالاً تفاوت کمی وجود دارد.

برای خوش طعم‌تر کردن سرکه، می‌توان به سادگی آن را در یک لیوان آب یا هر نوشیدنی دیگری افزود تا طعم تند آن کاهش یابد.

از طرف دیگر، می‌توان آن را روی سالاد ریخت به اسموتی اضافه کرد یا به عنوان طعم دهنده غذا استفاده کرد.

از دیگر فواید سرکه می‌توان به کاهش فشار خون و جلوگیری از افزایش قند خون بعد از غذا اشاره کرد.

برای این مطالعه، ۱۷۵ فرد ژاپنی به سه گروه تقسیم شدند؛ یک گروه به‌عنوان گروه کنترل رژیم غذایی معمولی خود را ادامه داد، گروهی دیگر یک قاشق چایخوری سرکه به غذای روزانه خود افزودند، در حالی که گروه سوم روزانه دو قاشق چایخوری با غذای خود مصرف کردند.

نتایج نشان داد که پس از ۱۲ هفته، کسانی که دو قاشق چایخوری سرکه به رژیم غذایی خود اضافه کرده بودند بین دو تا چهار پوند وزن کم کردند.

آنان همچنین سطح تری گلیسیرید کمتری داشتند، اما دو گروه دیگر به میزان قابل توجهی وزن کم نکردند.

محققان اظهار کردند: مطالعه حاضر، اولین تحقیقی است که نشان می‌دهد سرکه وزن بدن، شاخص توده بدنی و توده چربی بدن را در افراد چاق ژاپنی کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، دریافت مداوم سرکه باعث کاهش سطح تری گلیسیرید می‌شود.

نتایج مطالعات حیوانی پیشین نشان داده بود که اسید استیک، جزء اصلی سرکه، می‌تواند چربی بدن را کاهش دهد.

محققان خاطرنشان کردند که سرکه قدمتی بسیار طولانی دارد و به بابل در ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد برمی‌گردد و دریافته‌ایم که مصرف سرکه فشار خون را کاهش می‌دهد، کلسترول خون را بهبود می‌بخشد و هیپرگلیسمی پس از غذا را مهار می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • خواص تخم کتان و دانه کتان برای لاغری و درمان بیماری ها
  • با این پنج توصیه متخصصان راحت‌تر بخوابید
  • کاهش وزن با دو قاشق چایخوری از سرکه سیب
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید
  • کدام فلفل‌ها از همه تندتر هستند؟