Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - بلال اسماعیلی و سالار آقاپور از استان آذربایجان‌غربی در بین نفرات دعوت شده به چهل و هفتمین اردوی تیم ملی فوتسال جوانان المپیک جهت اردوی تدارکاتی قبل از مسابقات بوینوس آیرس آرژانتین حضور دارند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، چهل و هفتمین اردوی تیم ملی فوتسال جوانان المپیک در حالی از امروز شنبه ۳۱ شهریورماه ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود که نام دو بازیکن از آذربایجان غربی در بین نفرات دعوت شده از سوی علی صانعی، سرمربی این تیم دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیست که نام ۱۶ بازیکن اعلام شده، نام بلال اسماعیلی و سالار آقاپور به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی دیده می شود.

گفتنی است، اردوی فوق تا روز ۴ مهرماه ادامه خواهد داشت و بازیکنان باید عصر امروز شنبه ۳۱ شهریورماه خود را به کادر فنی معرفی کنند.

شایان ذکر است؛ رقابت‌های فوتسال المپیک ۲۰۱۸ - آرژانتین از ۱۵ لغایت ۲۶ مهرماه با حضور ۱۰ تیم در بوینوس آیرس برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان در گروه B با تیم های برزیل، روسیه، جزایر سلیمان و کارستاریکا همگروه است.

 

 

46

کلید واژه‌ها : تیم ملی فوتسال - استان آذربایجان غربی - جوانان - فوتسال -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال استان آذربایجان غربی جوانان فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مرحله از اردو ۱۲ کشتی گیر در ۱۰ وزن خود را برای حضور در رقابت های فراملی آماده میکنند.
کشتی گیران تمرینات خود را تا چهارم اردیبهشت ماه زیر نظر حمید باوفا سرمربی تیم انجام خواهند داد.
شهرستان مریوان روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه نیز میزبان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رده سنی جوانان با عنوان جام شاهد است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند