Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - راموس تنها 10 گل تا رسیدن به رکورد رونالد کومان فاصله دارد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، مدافعی با شامه یک مهاجم، بازیکنی که مانند یک فوروارد در زمین حرکت می‌کند. نام این بازیکن سرخیو راموس است. مدافعی که در هر دو سمت زمین وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد و در صورت حفظ این روند، یک رکورد جدید را از خود به ثبت خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس که تاکنون 434 بازی در لالیگا انجام داده، 57 گل به ثمر رسانده و حال تنها 10 گل با آمار رونالد کومان، مدافع سابق بارسلونا به عنوان گلزن ترین مدافع تاریخ لالیگا فاصله دارد. کومان که در سال های 89 تا 95 در بارسلونا بازی می‌کرد، در طول تنها 192 بازی 67 گل به ثمر رساند که برای یک مدافع آماری بی نظیر محسوب می‌شود. کومان در فصل 92-1991 بهترین آمار خود را با زدن 16 گل در 35 مسابقه لالیگا بر جای گذاشت.

سرخیو راموس اولین گل خود در لالیگا را در فصل 05-2004 و با پیراهن سویا به ثمر رساند و با گلزنی در بازی مقابل ژیرونا، به آمار گلزنی در 15 فصل متوالی لالیگا دست یافت. با نگاهی به آمار راموس، درمی‌یابیم که او به طور میانگین در هر فصل 3.8 گل وارد دروازه رقبا کرده است. بهترین فصل راموس در لالیگا نیز فصل 17-2016 با زدن 7 گل بوده که تفاوت آشکاری با بهترین فصل های کومان دارد. اما تداوم راموس و البته سپرده شدن ضربات پنالتی به او بعد از خروج رونالدو، رسیدن به رکورد کومان را به امری قابل دسترس تبدیل کرده است.

بعد از کومان و راموس، به نام های روبرتو کارلوس و فرناندو هیرو به عنوان برترین مدافعان گلزن می‌رسیم. البته مورد فرناندو هیرو اندکی متفاوت تر است. فرناندو هیرو در لالیگا 105 گل به ثمر رساند اما او در دوران بازی، بازیکن چند پسته ای بود و 54 گل از این تعداد را زمانی به ثمر رساند که به عنوان یک هافبک ایفای نقش می‌کرد.

5 مدافع گلزن تاریخ لالیگا به شرح زیر هستند:

رونالد کومان: 67 گل

سرخیو راموس: 57 گل

فرناندو هیرو: 51 گل

روبرتو کارلوس: 46 گل

آیتور لارازابال: 39 گل

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی لالیگا روبرتو کارلوس رونالد کومان فرناندو هیرو سرخیو راموس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!

رئیس لالیگا اعلام کرد که مسابقات فوتبال اسپانیا در آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ خاویر تباس از برگزاری لالیگا در آمریکا از فصل 2026-2025 خبر داد.

تباس در خصوص اینکه چه تعداد مسابقه و در کدام هفته‌ها در آمریکا برگزار می‌شود را به وقتی دیگر موکول کرد. به احتمال فراوان بازی‌های لالیگا اگر در آمریکا برگزار شود، به وقت ایران بامداد خواهد بود.

فوتبال اسپانیا به دلیل درآمد زایی در این سال‌ها تصمیم گرفته در ورزشگاه‌های نقاط دیگر جهان مسابقات خود را برگزار کند.

از 2 سال پیش، بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا در عربستان برگزار می‌شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی و رونالدو، مانند فراری و لامبورگینی هستند شکست پروژه لژیونرهای پولی در عربستان!

دیگر خبرها

  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • صابر کاظمی در کویت به ته خط رسید!
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است