Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید احمد معتمدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه آئین دانشجویان نو ورود دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: ۱۴ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که ۵۰ درصد در مقطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری و ۵۰ درصد در مقطع کارشناسی تحصیل می‌کنند و در سال تحصیلی جدید هزار و ۴۰۰ دانشجوی نو ورود در مقطع کارشناسی و بیش از ۲ هزار نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۴۰۰ نفر در مقطع دکتری در این دانشگاه وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه موضوع اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی دانشگاهیان است، افزود: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر موضوع اشتغال یکی از مهمترین موضوعاتی است و با تشکیل شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد توانستیم تا حدی این مشکل را برطرف کنیم.

معتمدی با اشاره به برنامه‌های سال تحصیلی جدید در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در سال تحصیلی جدید برنامه‌های مهارت آموزی و افتتاح دومین برج فناور دانشگاه را داریم تا بتوانیم به همراه دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه در مسیر درست مطابق با اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی امیرکبیر دانش بنیان کارآفرین برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون تربیت بدنی و سلامت وزیرآموزش و پرورش گفت: ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم توسعه یکی از هدف گذاری های صورت گرفته در این بخش است.

صادق ستاری فرد، درحاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه افزود: استمرار نهضت ملی احداث فضاهای ورزشی برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی شده است که با اولویت مناطق محروم اجرا می شود.

ستاری فرد اظهارکرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور ۵۰ درصد به تعداد فضاهای ورزشی آموزش و پرورش و ۳۳ درصد به سرانه ورزشی افزوده شده و با این اقدام سرانه از سه دهم (۰.۳) مترمربع به چهار دهم (۰.۴) مترمربع رسیده است.

وی، درخصوص وضعیت آذربایجان‌غربی هم گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی ۱۰۷ هزار مترمربع به فضای ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی افزوده شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش افزود: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد زیرساختهای ورزشی و سلامت در این استان هزینه شد که با توجه به پیشرفتهای انجام شده، پیش بینی می شود این اعتبارات امسال دو برابر شود.

ستاری فرد تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، آذربایجان‌غربی جزو استانهای پیشتاز در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی اضافه کرد: ظرفی‌های مهم آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی بسیار است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری وحتی بین المللی ورزشهای دانش آموزی را در این استان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی