Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@08:00:08 GMT

عرضه سکه به قیمت ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۱۵۳۸

محمد کشتی آرای در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه بازار به دلیل عزاداری ایام محرم همچنان بسته و دادو ستدها کاهش یافته است افزود: امروز نیم سکه 2 میلیون و110 هزارتومان،​ ربع سکه یک میلیون و 110 هزارتومان و سکه های یک گرمی 642 هزارتومان قیمت گذاری شده است.
وی با بیان اینکه امروز قیمت سکه 10 هزار تومان کاهش داشته است گفت: امروز هر انس طلا در بازارهای جهانی 1199 هزارو 70 سنت عرضه شده است که روز گذشته به دلیل افزایش قیمت جهانی طلا و قیمت ارز، ​ قیمت سکه نیز افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس­ کمیسیون تخصصی طلا و جواهر هر گرم طلای 18 عیار را امروز 395 هزار تومان دانست و ادامه داد: امروز هر مثقال طلا یک میلیون و 710 هزارتومان قیمت گذاری شده است.
کشتی آرای گفت: کاهش قیمت ارز و طلا در بازارهای جهانی دلیل کاهش قیمت طلا است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بازار خرده فروشی سکه طلا و جواهر کشتی آرای کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، راشاتودی در گزارشی نوشت: هر دو شاخص نفت خام در معاملات اولیه بعد از حمله رژیم صهیونیستی بیش از ۳ دلار در هر بشکه افزایش یافتند. تا ساعت ۱۲:۰۰ به وقت گرینویچ، معاملات آتی نفت خام برنت برای تحویل در ژوئن ۰.۵۰ دلار کاهش یافت و به ۸۶.۶۳ دلار در هر بشکه رسید. قرارداد ماه می‌برای نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) ۰.۴۳ دلار یا ۰.۵۲ درصد کاهش یافت و به ۸۲.۳۰ دلار در هر بشکه رسید.

یک مقام ارشد آمریکایی در مصاحبه با‌ ای بی سی نیوز مدعی شد که رژیم صهیونیستی در بامداد روز جمعه به خاک ایران حمله ضعیف کرده است. الجزیره گزارش داد که تلویزیون دولتی ایران نیز این حملات را تایید کرده و پدافند هوایی فعال شده است. در این رابطه پرواز‌ها در چندین منطقه از جمله تهران و اصفهان به حالت تعلیق درآمد.

افزایش قیمت نفت توسط تحلیلگران به عنوان یک واکنش بدیهی بازار به نگرانی‌های فزاینده در مورد تشدید مجدد خصومت‌ها بین اسرائیل و ایران تلقی می‌شود.

کلوین وانگ، تحلیلگر OANDA در سنگاپور، به رویترز گفت: «تبدیل ریسک ژئوپلیتیکی به یک محیط پرخطر در این مقطع با افزایش خطر اختلال در عرضه نفت حداقل در کوتاه‌مدت موجب افزایش حق بیمه می‌شود».

در اوایل این هفته، کارشناسان انرژی در بانک آمریکا هشدار دادند که یک جنگ همه جانبه بین رژیم صهیونیستی و ایران، که به طور اجتناب ناپذیری بر زیرساخت‌های انرژی تأثیر می‌گذارد و عرضه نفت خام ایران را مختل می‌کند، موجب می‌شود قیمت نفت خام بین ۳۰ تا ۴۰ دلار در هر بشکه افزایش یابد.

افزایش تنش در منطقه همچنین می‌تواند کشتیرانی از طریق تنگه هرمز بین عمان و خلیج فارس را به خطر بیندازد. توجه به این نکته ضروری است که حدود یک پنجم کل عرضه نفت جهان از این مسیر حیاتی کشتیرانی عبور می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان
  • قیمت روز انواع سکه و طلا