Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@06:50:27 GMT

۳۵ کیلوگرم شمش طلای قاچاق توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۱۷۵۱

 با هوشیاری ماموران گمرک رازی در بازرسی از خودرو‌های سواری خروجی به ترکیه با رصد اطلاعات محموله‌ها به یک دستگاه خودروی سواری شاسی بلند کابوتاژ شده مشکوک می‌شوند.

  با مشکوک شدن به این خودروی تویوتا لندکروز هنگام خروج از کشور، تیم مربیان سمگای گمرک رازی اقدام به بازرسی از قسمت‌های مختلف خودرو می‌کند و در جریان بازرسی‌ها این تیم به سپر خودرو مشکوک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  ماموران گمرک در ادامه این عملیات اقدام به بازرسی محتوای داخل سپر خودرو می‌کنند و موفق می‌شوند ۳۵ کیلو گرم شمش طلای آب شده قاچاق را از این خودرو کشف و ضبط کنند.   بنابراین گزارش؛ ارزش این مقدار طلای توقیف شده که به طرز ماهرانه‌ای در سپر خودروی لند کروز جاسازی شده بود و با هوشیاری ماموران گمرک کشف شد، بیش ۱۴۰ میلیارد ریال است.   این گزارش می‌افزاید؛ در حال حاضر خروج طلا و زیورآلات از کشور به مقدار بیش از ۱۵۰ گرم ممنوع است، اما ورود اسکناس ارز، طلای ساخته شده و طلای خام به کشور بدون محدودیت امکان پذیر است.    

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گمرک ترکیه خودرو قاچاق کشف و ضبط قاچاق گمرک شمش طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ شهرام کسانی گفت: ماموران انتظامی ثلاث باباجانی هنگام گشت زنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و از آن بازرسی کردند.
وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده ۴۲۰ قطعه مرغ زنده به وزن یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم به ارزش ۸۰ میلیون ریال کشف شد.
کسانی در پايان از تشکيل پرونده ای در اين خصوص و ارسال آن به مراجع قضایی خبر داد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند