Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@02:11:52 GMT

کیم جونگ‌اون ماه دسامبر به سئول سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۱۷۷۵

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ژاپن‌تایمز، «کیم جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی، بنا دارد در ماه دسامبر سفری تاریخی به سئول داشته باشد. این خبر را رئیس هیئت مذاکره ژاپنی روز گذشته -جمعه- اعلام کرد.

خبرگزاری یونهاپ، به نقل از «سون کیونگ-شیک»، رئیس هولدینگ سی‌جی گروپ، که همراه با «مون جائه-این»، رئیس‌جمهوری کره جنوبی به پیونگ‌یانگ رفته بود، اعلام کرد که رهبر کره‌شمالی تا پیش از پایان سال جاری میلادی به سئول سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نخستین سفری خواهد بود که یک رهبر کره‌شمالی به پایتخت کره جنوبی خواهد داشت. در بیانیه مشترک رهبران کره‌شمالی و جنوبی، کیم جونگ‌ اون وعده داد که در آینده نزدیک به سئول سفر خواهد کرد. مون جائه-این بعدا افزود که این «آینده نزدیک» به معنای «سال جاری میلادی» است. 

خبرگزاری یونهاپ، به نقل از سون کیونگ-شیک، گزارش داد: «کیم جونگ‌ اون در ماه دسامبر به سئول سفر خواهد کرد.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کیم جونگ اون مون جائه این کره شمالی و جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ در این جشن که با همکاری و مشارکت بنیان احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خراسان شمالی برگزار شد، به هر زوج جوان دو میلیون تومان هدیه غیرنقدی اهدا شد.
این مراسم همراه با پذیرایی افطاری و برنامه‌های متنوع در تالار لاله دهکده مقاومت بسیج باحضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بلایی که کره شمالی بر سر شلوار‌های جین می‌آورد
  • برندگان روز پانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • برندگان روز شانزدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان شمالی اعلام شد
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • (تصاویر) عکس‌هایی زیبا از جونگ ریو وون بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • (عکس) سال‌های پایانی شوروی و صف مردم برای غذا دولتی
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی سمنان