Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فدراسيون هاي ورزشي پس از اين آيين نامه مالي معاملاتي جديد را دنبال کنند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، اولين مرحله از پرداخت 27 صدم درصد از 9 درصد ماليات بر ارزش افزوده که با هماهنگي و معرفي فدراسيون هاي ورزشي بود اين هفته به حساب ادارات کل استان ها واريز مي شود تا از آن طريق به حساب هيات هاي ورزشي منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مبلغ با نظارت فدراسيون ها و با توجه به فعاليت هاي هيات هاي ورزشي هزينه مي شود که اميدواريم مجموعه فعاليت هايي که در اين زمينه انجام مي شود باعث کمک به همگاني شدن رشته هاي مختلف ورزشي شود.
در خصوص آيين نامه جديد مالي، ابلاغ اين آيين نامه به فدراسيون ها قبلا يکي از اختيارات وزارت ورزش و جوانان بود که عدم انطباق آن با برخي از قوانين مادر مشکلاتي را بوجود آورده بود. بررسي هاي صورت گرفته در طول يک ماه و نيم گذشته و مطرح شدن آن در شوراي معاونين وزارتخانه منجر به اعمال تغييرات مصوبي شد که آيين نامه مالي جديد به فدراسيون هاي ورزشي ابلاغ شد.
در خصوص آيين نامه معاملاتي هم که تلخيصي از قانون معاملات و قانون برگزاري مناقصات و مزايدات است در حال تهيه خلاصه اي هستيم که براي آگاهي خزانه دارها به فدراسيون هاي ورزشي ابلاغ خواهد شد. قطعا از اين پس آيين نامه مالي معاملاتي گذشته فاقد اعتبار خواهد بود و فدراسيون ها ملزم به پيروي از آيين نامه جديد هستند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای برادران گفت: در این طرح سرمایه گذار به جای راه اندازی کارخانه، از ظرفیت خالی واحد‌های تولیدی استفاده می‌کند و با سرمایه کمتر، با نشان تجاری جدید و برای بازار هدف، کالا تولید می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات: من واقعا از زیرنویس شبکه خبر فهمیدم بنزین دیشب گران شده! رئیسی اولین کسی بود که توییت زد و مخالفت کرد، در حالی که نامه سران قوا را با خط خودش امضا کرده بود!
  • حل مشکلات مالیات بر ارزش افزوده اصناف تا تیر ۱۴۰۳
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده افزایش یافت/ اعلام جزییات
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی رسمی شد
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد شد
  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • جهش چشمگیر قیمت گاز در انتظار شهروندان آلمانی
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • محاسبه مالیات بر ارزش افزوده با نرخ ۱۰ درصد