Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، آیین تکریم محمدرضا آبدار و معارفه رضا اسدی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی، شنبه ۳۱ شهریور ماه با حضور دکتر رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

در این آیین ضمن تقدیر از زحمات محمدرضا آبدار در بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات، حکم انتصاب رضا اسدی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات توسط دکتر مسعودی به وی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا آبدار به ارائه گزارش عملکرد دوساله بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات پرداخت.

این مراسم با حضور دکتر یعقوب زراعت‌کیش رئیس بسیج اساتید و مدیرکل حوزه ریاست، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله ذاکر معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رجالی تهرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت معاون راهبردی سازمان بسیج دانشجویی کشور، هادی قاسمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام

204 / 167 بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه ها و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد