Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، دکتر محمد اثنی عشری گفت: « بهسازی مجتمع سما واقع در حافظ پروژه ای بزرگ در راستای بهبود کیفیت فضای تحصیل فرزندانمان بوده است که با تلاش مجموعه سما اجرا شده و امروز همزمان با بازگشایی مدارس در اختیار دانش آموزان عزیز قرار می گیرد.»

اثنی عشری ادامه داد: « بهسازی این مجتمع پروژه ای به وسعت شش هزار متر مربع است که در محدوده زمانی دو ماهه و با مشارکت 80 درصدی سمایی ها در قالب هفت هزار ساعت کاری به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تاکید کرد: « زیباسازی محوطه مدرسه به منظور مناسب سازی محیط تحصیل برای حضور دانش آموزان از موارد مهم مورد نظر ما بود که با همکاری استادان سما و همکارانشان انجام شده است.»

رئیس سما واحداردبیل تصریح کرد: « فضاهای بازی با توجه به هدف سما در راستای مدرسه بازی محور از جمله امکانات اضافه شده به این مجتمع است.»

اثنی عشری افزود: « ما در مدارس سما صرفا به دنبال تدریس سرفصل های آموزشی نیستیم و در محیط مدرسه می کوشیم تا دانش‌آموزان بهتر و راحت‌تر با زندگی اجتماعی خود آشنا شوند.»

معاون دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به رنگ آمیزی و زیباسازی داخلی مجتمع نیز اشاره کرد و گفت: « کل مجتمع سما 7500 مترمربع است که شش هزار متربع آن بهسازی شده است، رنگ آمیزی کل مجموعه و طراحی های فرهنگی هنری منطبق با سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله اتفاقاتی بوده است که در بهسازی این مجموعه افتاده است.»

203 / 167 واحد اردبیل محمد اثنی عشری بهسازی مجتمع سما آیین بازگشایی مدارس سما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ جشنواره یک روزه کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین» با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز مقطع دوره اول در خانه رشد صهبا برگزار شد.

ناظمی موسس این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر رشد بگیرند گفت: باید در ۱۲ سال تحصیلی دانش آموزان برای زندگی آینده خود مهارت‌های مختلف را آموزش ببینند.

وی افزود: افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، اعتماد به نفس، حل مسئله، قدرت تفکر، مسئولیت پذیری و تعهد از مهم‌ترین آموزش‌هایی ست که به دانش آموزان داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳این سومین نمایشگاه با موضوع کارآفرینی در خانه‌ی رشد صهباست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • ارتقای معدل دانش‌آموزان در گرو همکاری خانواده‌ها