Web Analytics Made Easy - Statcounter

«پیر حسین کولیوند»، سرپرست اوراژنس کشور، در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص "روند رسیدگی به مصدومین حادثه تروریستی اهواز" گفت: مصدومین بلافاصله توسط اورژانس به 8 بیمارستان در سطح شهر اهواز انتقال داده شدند. افرادی که نیاز به عمل جراحی داشتند تحت عمل جراحی و درمان قرار گرفتند.

او ادامه داد: از نزدیک شاهد روند درمان مصدومین و مجروحین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلی از نظر رسیدگی به وضعیت مصدومین از نظر متخصص، دارو و تجهیزات وجود ندارد.

کولیوند در خصوص هویت مصدومان گفت: مصدومان هویت شان مشخص است اما مشخص شدن هویت کشته شدگان توسط پزشکی قانونی بررسی می شود.

او در خصوص اینکه چند نفر از مصدومین کودک هستند، گفت: به شخصه در بیمارستان فقط یک کودک را به همراه مادرش دیدم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پزشک دارو درمان عمل جراحی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران

سخنگوی بیمارستان «سوروکا» در فلسطین اشغالی اعلام کرد در حمله ایران به مناطق جنوبی ۱۲ مجروح به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

به گزارش العالم، یک مقام نظامی آمریکا نیز به شبکه «الجزیره» گفت در حال ارزیابی اولیه خسارات وارده به اسرائیل در حمله ایران هستیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • ببینید | ۵ فوتی بر اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۲۷ مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۲۷ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران با ۲۷ مصدوم
  • آمار اولیه از تعداد مصدومان پس از حمله ایران