Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@16:06:56 GMT

مجروحان حادثه تروریستی امروز در اهواز به 60 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۲۰۰۸

ئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آماده‌باش کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای درمان و ارائه هرگونه خدمات به مجرومان و آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی امروز خبرداد و گفت: براساس آخرین آمار تاکنون ۶۰ نفر در حادثه امروز مجروح شده‌اند.

ایرج نظری درباره آخرین وضعیت مجرومان و کشته شدگان حادثه تروریستی امروز در گفت‌وگو با تسنیم در اهواز اظهار داشت: تاکنون 60 مجروح رژه امروز نیروهای مسلح در اهواز به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آماده‌باش کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای درمان و ارائه هرگونه خدمات به مجرومان و آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی امروز خبرداد و گفت: هیچگونه کمبودی در این باره وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، امروز هنگام رژه نیروهای مسلح در اهواز، چهار نفر تروریست با پوشش مبدل در میان حاضران حضور پیدا کرده و از پشت جایگاه مقامات به سمت محل رژه و به ویژه جایگاه استقرار مسئولان تیراندازی کردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اهواز حمله تروریستی رژه نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود:این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت به آحاد مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان