Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر لطفی رئیس انجمن مجموعه‌داران، در خصوص فعالیت‌های اخیر این انجمن به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:دهمین تور بازدید مجموعه‌داران از موزه‌های خصوصی شهر سمنان و شهمیرزاد در روزپنجشنبه مصادف با ۱۲ مهرماه با حضور ۴۰ نفر از مجموعه‌داران برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این تور آشنایی و معارفه مجموعه‌داران با مجموعه‌داران شهرستانی و کسب تجربیات و تبادل اطلاعات برای رسیدن به مجموعه‌داری حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ مجموعه‌داری همواره در مرکز توجه اقشار مختلف جامعه قرار دارد و هر شخصی علاقه دارد که مجموعه‌ای از انواع اشیایی که دوست دارد را به رسم یادگاری در یک جا جمع کند. این امر گاهی نیازمند صرف زمان و هزینه زیادی است؛ اما علاوه بر پاسخگویی به احساس مجموعه‌دار به نوعی تاریخ را هم حفظ می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجموعه داران موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه (س) رایگان شد
  • بازدید موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • بازدید از موزه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) رایگان شد
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • بازدید از موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) رایگان شد
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی