Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه برای برخورد با روزنامه‌های شایعه‌افکن در بحث رابطه بین ایران و عراق گفت: به نظر من هر گونه برخوررد قانونی با این روزنامه‌ها می‌تواند موثر باشد.

آیت الله علی اکبر کلانتری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه برای برخورد با روزنامه‌های شایعه‌افکن در بحث رابطه بین ایران و عراق اظهار داشت: هر حرکتی که در راستای مبارزه با تفرقه‌افکنی باشد طبیعی و مورد حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعامل و همکاری با کشورهای مختلف دنیا برای ما مهم است و در این بین کشورهای همسایه از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، رابطه ما با کشورهایی مانند عراق که اکثریت جمعیت آن را شیعیان تشکیل می‌دهند یک رابطه سیاسی، مذهبی و اقتصادی است و با توجه به نزدیک به ایام اربعین حسینی و پیاده روی اربعین باید در راستای وحدت با یکدیگر حرکت کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکاتی که روزنامه‌های زنجیره‌ای انجام دادند اصلا شایسته نبود و من احتمال می‌دهم با توجه به نزدیک شدن به ایام راهپیمایی عظیم اربعین این حرکات حساب شده و برنامه‌ریزی شده باشد و حتی ممکن است بحث نفوذ در میان باشد.

آیت الله کلانتری در پایان اظهار داشت: به نظر من هر گونه برخوررد قانونی با این روزنامه‌ها می‌تواند موثر باشد.

 

 

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

آیت الله رضا استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب یکی از دلایل مقابله صهیونیست ها و استکبار جهانی با ایران اسلامی را تضعیف اسلام و امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هیچ یک از قدرت های بزرگ و کوچک جهانی نمی توانند مشاهده کنند که اسلام به عنوان یک قدرت اثر گذار در جهان بشریت باشد و به همین جهت به عناوین مختلف با اسلام دشمنی می کنند.

آیت الله استادی، افزود: حال امت ، علما و اندیشمندان جهان اسلام چه وظایفی در این میان دارند؛ باید آگاهانه و با هوشیاری کامل و دقیق، وظایفی که دارند را به خوبی انجام دهند و آسیب ها را به خوبی رصد کرده و بشناسند.

عضو شورای عالی مدیریت حوزه علمیه قم، عنوان کرد: یکی از عوامل تضعیف مسلمین نزاع واختلاف است؛ در گذشته نیز هر گونه جنگ ، خونریزی و درگیری های لفظی و تنش آفرین ریشه در اختلاف داشته است این در حالی است که این وضعیت به نفع هیچ یک از طرفین نبوده است بلکه دشمنان سود برده اند.

وی ادامه داد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند لذا از هز راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، تصریح کرد: حکام کشورهای عربی و اسلامی منطقه توجه نمایند که مصداق آب به آسیب دشمنان ریختن شکل نگیرد و با بی توجهی موجب تضعیف اسلام و تقویت دشمان نشوند.

وی در پایان تاکید کرد: باید به آنچه که اسلام ، قرآن و پیامبر خواسته اند توجه کرد و با برادری ، الفت و دوستی در کنار یکدیگر همدلی و اخوت برقرار نماییم و از هرگونه تنازع و اختلاف و جنگ دوری کرده که در واقع امری عقلانی است زیرا که جهان اسلام با وحدت موفق خواهد بود.

 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • هشدار روزنامه جمهوری اسلامی درباره اختلاف میان ایران و کشور‌های عربی
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • چرا یک وصال عاشقانه به جدایی تلخ می‌انجامد؟
  • فارن پالیسی: ایران و اسرائیل می خواهند از این مرحله تنش عبور کنند/ تل آویو به دنبال تهدید ایران بدون تشدید تنش فعلی بود/ بی ثباتی در وضعیت رابطه میان تهران و تل آویو باقی می ماند
  • تعطیلی روز شنبه در راستای تحقق جهش تولید است