Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، معرفت‌افزایی استادان را باعث تعمیق باورهای دانشجویان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، حجت‌الاسلام سجاد نیکخو در مراسم افتتاح طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، ارتقای دانش علمی، معرفتی و مهارتی استادان را در توسعه و تأمین باورهای دانشجویان مؤثر دانست و خواستار توجه جدی مسئولان به این مهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، نشست‌های هم‌اندیشی استادان و دوره‌های مهارت‌افزایی مانند طرح ضیافت اندیشه را راهکاری برای ارتقای دانش استادان دانست و اظهار کرد: «طرح ضیافت اندیشه باعث می‌شود که استادان به گفتگو و همفکری با یکدیگر بپردازند و مباحث گوناگون را با محوریت دین به بحث و بررسی بگذارند.»

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: «برگزاری این دوره‌ها که با کمک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همکاری رؤسا و مسئولان دانشگاه انجام می‌شود، برکات فراوانی دارد.»

نیکخو اضافه کرد: «امیدواریم این دوره‌ها به‌صورت متمرکز، منطقه‌ای و جغرافیایی توسعه و گسترش یابد.»

عبدالحمید فرزانه دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز هم گفت: «استادان با حضور و مشارکت در برگزاری این دوره‌ها، زمینه حرکتی فرهنگی در دانشگاه را فراهم کنند.»

وی برنامه‌های طرح ضیافت سال جاری را بیان کرد و ادامه داد: «چهار کارگاه با عنوان‌های معرفت‌شناسی سطح یک با حضور محمدباقر عباسی از استادان دانشگاه شیراز، کارگاه روشنفکری دینی با تدریس محمدکاظم کاوه‌پیشقدم و کارگاه اخلاق حرفه‌ای سطح دو با تدریس این‌جانب از برنامه‌‌های این دوره است.»

محمدکاظم کاوه‌پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز گفت: «هدف از برگزاری طرح ضیافت این است که استادان درباره موضوعات مختلف دیدگاه‌های خودشان را مطرح کنند و آنچه در ذهن دارند، بیان کنند و با همفکری به جمع‌بندی برسند.»

وی خطاب به استادان اظهار کرد: «کلاس‌ها را با نشاط برگزار کنید، دیدگاه‌هایتان را مطرح کرده و در مباحث مشارکت کنید.»

علی رضایی رئیس دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز هم تصریح کرد: «این دوره طرح ضیافت، نخستین دوره سال 97 است که با حضور بیش از 100 نفر از استادان در چهار کارگاه با همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و همکاری دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی واحد شیراز به مدت چهار روز برگزار می‌‌شود.»

انتهای پیام/4062/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نخستین دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز به مدت پنج روز برگزار شد. در این دوره ۱۹ نفر از استان‌های غرب کشور حضور پیدا کردند و یکی از نکات مهم آن حضور رسول شاکر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و AFC به‌عنوان مدرس بود.

این دوره در دو بخش تئوری و عملی با استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار و در پایان دوره به همه شرکت‌کنندگان از طرف فدراسیون مربوطه گواهی حضور صادر شد.

در مراسم اختتامیه از طرف هیئت فوتبال از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزشکاران، معرفی و پرورش قهرمانان ملی در رشته مختلف ورزشی و مساعدت‌های لازم در راستای برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌آموزی مربیگری و مجوز امکان برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی در همه سطوح با اهدای لوحی سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا