Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه نهاوند گفت: در هفته دفاع مقدس مهم‌ترین وظیفه ما آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به نسل جوان و نوجوان است. ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مدیران ادارات و بسیجیان شهرستان صبح امروز با امام جمعه نهاوند دیدار کردند.

امام جمعه نهاوند در این مراسم دیدار اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس مهم‌ترین وظیفه ما آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به نسل جوان و نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا اظهار داشت: با توجه به این‌که نسل جوان و نوجوان ما در دوران پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس حضور نداشته‌اند با آن دوران آشنایی ندارند و ممکن است فریب حیله‌ها و تبلیغات دشمنان انقلاب را بخوردند.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به نسل جوان و نوجوان است و‌ باید در این هفته‌ در مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به اطلاع‌رسانی بپردازیم و نسل جوان و نوجوانان را آگاه کنیم.

مغیثی‌نیا افزود: متأسفانه امروز سبک زندگی مردم ما با سبک زندگی چهل سال گذشته و اوایل انقلاب تغییر کرده است و مردم به تجمل‌گرایی و اسراف روی آورده‌اند.

وی عنوان کرد: همین گرایش به تجمل‌گرایی باعث شده است که مردم مثل دوران اول انقلاب طاقت سختی‌ها را نداشته باشند و همین امر نیز باعث امیدواری دشمنان ما خصوصاً آمریکا شده است.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: در سال 57 که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و در سال 59 که جنگ تحمیلی علیه کشور ما آغاز شد کشور ما در شرایط بسیار سختی به سر می‌برد و هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که انقلاب حتی یک سال هم دوام بیاورد اما امام خمینی(ره) فرمودند که این انقلاب ماندنی است.

مغیثی‌نیا گفت: علی‌رغم همه این مشکلات و سختی‌ها با یاری خداوند و پشتیبانی مردم این انقلاب چهل سال است که با دشمنان و ابرقدرت‌های دنیا دست به‌ یقه است و این دشمنان در طول عمر چهل‌ساله‌ انقلاب، فتنه‌های زیادی علیه انقلاب الم کردند اما خوشبختانه این انقلاب همچنان به حیات خود ادامه داده است و ادامه خواهد داد.

وی تأکید کرد: بعد از حادثه کربلا مردم مرتد و دچار یأس و ناامیدی شده ‌بودند که مبادا اسلام نتواند به حیات خود ادامه دهد که در آن شرایط سخت امام سجاد(ع) چند کار سخت را انجام داد و باعث شد که مردم دوباره به اسلام ناب محمدی(ص) روی بیاورند.

مغیثی‌نیا اظهار داشت: اقدامات مهم امام سجاد(ع) که باعث روی آوردن دوباره مردم به اسلام شد شامل مبارزه عملی با دنیاطلبی، توجه به خدا، قیامت و معنویات، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و رسیدگی به ضعفا و محرومین بود.

وی تصریح کرد: قطعاً شرایط امروز جامعه ما سخت‌تر از شرایط دوران امام سجاد(ع) نیست و اگر ما هم این چهار روش امام سجاد(ع) را روش زندگی و برنامه کاریمان قرار دهیم قطعاً بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

انتهای پیام/ن

 

R41405/P1361/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران