Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر محسن آذر افروز پیش از ظهر شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح اصفهان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال با تاسوعا و عاشورای حسینی مقارن شده است، ملت ایران به پیروی از شعار «هیهات من الذله» امام حسین در روز عاشورا به مسیر روشن دفاع ارزش های انقلابی و اسلامی ادامه می دهد و راه ما از پیام نهضت عاشورا در مبارزه با استکبار و ظلم جدا نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، ملت ایران با دست های خالی اما با توسل به نیروی ایمان و مجاهدت فرزندان پاک خود در برابر دشمنان ایستادگی کردند، ابراز داشت: پس از دوران جنگ تحمیلی نیز ایران اسلامی با توسل به دستاوردهای دفاع مقدس، در زمینه های مختلف نظامی، علمی و عمرانی پیشرفت قابل توجهی داشته است به نوعی که با ساخت پیشرفته ترین تجهیزات نظامی مانند تانک، موشک و غیره شعار ما «می توانیم» را محقق ساختیم.

دشمنان درصدد جلوگیری از پیشرفت های ایران اسلامی هستند

ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمنان در صدد این هستند که جلوی پیشرفت های ایران اسلامی را سد کنند، بیان داشت: با توکل به خداوند متعال و ارتقای روحیه همبستگی و همیاری و اتحاد همه مسئولان و مردم باید در راستای خودکفایی و رفع مشکلات کشور گام برداریم.

نیروهای مسلح ایران اجازه تعدی به دشمنان را نمی دهد

وی با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ گاه در برابر فشارهای دشمنان تسلیم نمی شود، گفت: این ملت روحیه عاشورایی دارد و با تاسی به سید و سالار شهیدان هرگز به دشمنان اجازه نمی دهد خواسته های باطل خود را بر آنها تحمیل کنند و نیروهای مسلح ایران نیز با تاسی به راه سیدالشهدا، تحت  فرمان فرمانده کل قوا و با یاد شهیدان گلگون کفن ایران جازه هیچ نوع تعدی به مرزهای کشور را به دشمنان نخواهند داد.

کد خبر 4408989

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه نیروهای مسلح قیام عاشورا ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد هفته دفاع مقدس گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است