Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در میدان ۱۵ خرداد مشهد برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در میدان ۱۵ خرداد مشهد با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

در این مراسم که با حضور نیروهای نمونه مسلح از بخش‌های مختلف از جمله سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج، برگزار گردید، مقامات لشگری و استانی حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران امروز آنقدر مقتدر شده که مستکبران جهان از ترس آن شب آرام ندارند

استاندار خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به ‌اینکه ایران امروز آنقدر مقتدر شده که مستکبران جهان از ترس آن شب آرام ندارند؛ گفت: امروز در شرایطی هستیم که بعضی آرزو می‌کنند، ملت ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبیند، اما همه پای نظامی که با ایثارگری رزمندگان و جانبازان تداوم یافته، ایستاده‌ایم.

علیرضا رشیدیان ضمن عرض ارادت به‌شهدای دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم؛ بیان کرد: دفاع مقدس احیاکننده آموزه‌های نهضت عاشورا و تداوم بخش فرهنگ ایثار و شهادت بود.

استقبال مردم مشهد از مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی

مراسم رژه آغاز می‌شود، در ابتدا یگان امداد، ویژه، مرزبانی و مرکز علمی تخصصی ثامن الائمه نیروی انتظامی شروع شد، این رژه با عبور خودروهای نظامی آغاز می‌شود، نظم مراسم رژه بی‌نظیر است.

مردم مشهد از این مراسم بسیار استقبال کرده‌اند، آنها دور تا دور میدان از پشت حصارها رژه را تماشا می‌کنند.

در بخش دیگری از این مراسم، نوبت به‌رژه موتورسواران نیروی انتظامی می‌رسد، موتورسواران نیز با نظمی خاص در صف‌های تعیین شده از مقابل مردم و مسؤولان لشگری، نظامی و استانی عبور می‌کنند.

هفته دفاع مقدس با شعار «ما توانستیم» آغاز شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در این مراسم گفت: امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با شعار «ما توانستیم» هفته دفاع مقدس را آغاز می‌کنیم.

 امیر سرتیپ دوم رضا آذریان افزود: توانستیم مقابل همه توطئه‌های دشمن و استکبار جهانی که تلاش کردند جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند، بایستیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح میدان 15 خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • نیروهای مسلح با تحریم‌ها موفق به ساخت مدرن‌ترین موشک‌ها شد
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد