Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماندانا زنگنه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهم نامه بین بنیاد برکت و استانداری سیستان و بلوچستان زمینه ایجاد این تعداد شغل پایدار در حوزه مشاغل خانگی با رویکرد طرح آسمان و سحاب بنیاد برکت فراهم می شود.
وی با اشاره به آغاز بکار 25 نفر تسهیل گر اقتصادی و اجتماعی طرح آسمان و سحاب بنیاد برکت در پنج شهر شمالی سیستان و بلوچستان افزود: این تسهیل گران محلی به علت آشنایی به مناطق هدف به عنوان بازوان اجرایی بنیاد وظیفه آماده سازی و معرفی افراد جویای شغل را برای ورود به بازار کار برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این طرح ها به هر متقاضی شغل براساس نوع طرح تا سقف 400 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد چهار درصد و دوره تنفس چهار ماهه از سوی بانک عامل پرداخت خواهد شد.
زنگنه هدف از اجرای این اقدام را ارتقای سطح معیشت خانوارهای روستایی و توسعه کسب و کار عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه جمعیت قابل توجه ساکن استان در مناطق روستایی بسر می برند اجرای این طرح ها ضمن محرومیت زدایی و توانمندسازی اقتصادی و اشتغالزایی مانع از مهاجرت روستاییان نیز می شود.
وی اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح های اجتماع محور بنیاد برکت با حضور فرمانداران پنج شهرستان منطقه سیستان، نمایندگان بنیاد برکت و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و تسهیل گران اقتصادی و اجتماعی از هفته جاری آغاز می شد.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انتظار می رود با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی متولی با تسهیل گران برای شناسایی قابلیت ها و استعدادهای محلی زمینه ایجاد اشتغال و توسعه پایدار مناطق روستایی فراهم شود.
وی با بیان اینکه حدود 60 نفر تسهیل گر اقتصادی و اجتماعی سیستان و بلوچستان ماموریت شناسایی پتانسیل و معرفی افراد واجد شرایط در این طرح ها را بر عهده دارند افزود: این طرح ها تا پایان امسال در دیگر شهرهای این استان نیز اجرایی می شود.
به گزارش ایرنا رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استاندار سیستان وبلوچستان 11 مرداد پارسال تفاهم نامه ای به ارزش 6 هزار و 100 میلیارد ریال در زمینه اجرای طرح های توانمندسازی اقتصادی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی این استان امضا کردند.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت اقتصادی و اجتماعی حضرت امام سیستان و بلوچستان کسب و کار مهاجرت رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم