Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@21:22:37 GMT

افزایش انرژی روزانه با 6 گام موثر/15 دقیقه ای قدرتمند شوید

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۲۴۳۰

افزایش انرژی روزانه با 6 گام موثر/15 دقیقه ای قدرتمند شوید

رکنا: این 6 تکنیک به بالا بردن انرژی روزانه کمک می کند.

پیاده روی: هر نوع فعالیت هوازی، حتی بالا رفتن از پله ها شما را پرانرژی خواهد کرد. ورزش Sport نه تنها عملکرد بدنتان را بهتر می کند بلکه میزان اکسیژن خونتان را نیز افزایش می دهد و موجب می شود قلبتان تندتر بزند و در نتیجه جریان خون به ماهیچه و بازگشت به ریه ها تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش همچنین موجب ترشح آندرفین (یک ماده شبه هورمونی) می شود و یک احساس خوب جسمی را در شما ایجاد می کند.

نوشیدن آب: کم آبی از عوامل و مقصران اصلی کاهش سطح انرژی بدن و بروز خستگی است. اگر دچار کمبود آب به صورت خفیف شدید، رساندن اکسیژن به اندام ها آرام تر صورت می گیرد و باعث از بین رفتن انرژی می گردد. پس نوشیدن قهوه و نوشیدنی های انرژی زا را کنار بگذارید و روزانه به اندازه کافی آب بنوشید.

قرار گیری در معرض نور خورشید: نور خورشید به شما انرژی می بخشد زیرا شما زیر نور خورشید ویتامینDکسب می کنید و ویتامینDمی تواند روحیه و عملکرد ذهنی تان را افزایش دهد. با این حال صورتتان را در معرض نور خورشید قرار ندهید و خود را برنزه نکنید و همیشه خود را از تماس با اشعه مضر یو وی خورشید دور نگاه دارید. تنها 15 دقیقه هوا خوری و استفاده از نور خورشید در بیرون از منزل باعث می شود که شما شاداب و پرانرژی به سر کار خود بازگردید.

مصرف فیبر در وعده صبحانه: اینطور ثابت شده افرادی که به اندازه کافی در وعده صبحانه فیبر دریافت نمی کنند، بیشتر دچار احساس کمبود انرژی در طول روز می شوند. مصرف بلغور جو، نان تست کامل، تخم مرغ و همچنین ماست و انواع توت ها در وعده صبحانه فیبر مورد نیاز بدن را تامین کرده و فرد را از احساس خستگی در طول روز دور می کند. فراموش نکنید که مواد غذایی غنی از ویتامین های گروه ب که مانند یک نوشابه انرژی زا عمل خواهند کرد شامل ماست، غلات کامل و دانه آفتاب گردان است. مواد معدنی موجود در آجیل، غلات کامل و فراورده های لبنی با کمک به سوخت و ساز بدن نیز انرژی را افزایش می دهند.

داشتن چرت های کوتاه: یک خواب کوتاه 15 تا 30 دقیقه ای برای تجدید قوای سیستم های بدن کافی است و به شما در رفع خستگی تان کمک می کند.

تنفس عمیق: با تنفس عمیق، میزان اکسیژن خون زیاد می شود، فشار خون و تپش قلب Heart کم می گردد، عضلات آرام می شوند و گرفتگی های عضلانی از بین می روند. با هر تنفس، شما اکسیژن و انرژی به سلول های بدن خود می دهید. علاوه بر این، انجام حرکات یوگا و مدیتیشن تنها برای 10 دقیقه در اوایل صبح بهترین روش برای کاهش سطح استرس و مبارزه با خستگی در طول روز است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نخستین قدرت نمایی روحانی در قلب امریکا

ظریف عامل اصلی حمله تروریستی اهواز را معرفی کرد!

اعدام 9 مرد شیطان صفت در شیراز /صبح امروز اجرا شد

اولین عکس از جسد 2 تروریست در حمله تروریستی اهواز

فیلم لحظه حمله تروریستی در اهواز

تلخ ترین تصویر از کودک خونین در حادثه اهواز+ فیلم ها

سخنگوی سپاه پاسداران: جریان الاهوازیه عامل حمله تروریستی در اهواز است

فوری / تیراندازی مجدد در محل حادثه تروریستی اهواز + فیلم

اولین تصاویر از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز + فیلم

اولین فیلم از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز + فیلم

فوری / حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز+ فیلم

این فیلم تمام ایرانیان را در دنیا تکان داد / چه بلایی بر سر سمیه در کمپ منافقین آمد

حمید و 2 فرزندش قربانی عشوه زنانه ناهید شد!

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

 

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز ورزش Sport قهوه منزل قلب Heart انرژی سپاه پاسداران سوخت و ساز بدن تماس کاهش فیلم عکس حمله تروریستی دختر قتل عروس اهواز زن تصاویر حمله تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل یک موجودیت تروریستی و نامشروع است

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: ایران اخیراً در پاسخ به تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مقر کنسولگری خود در دمشق طی عملیاتی تنبیهی با تعداد زیادی پهپاد و موشک به سرزمین‌های تحت اشغال اسراییل حمله کرد. در همین راستا، جمهوری اسلامی ایران یک عملیات ترکیبی موشکی و پهپادی را علیه اهدافی مشخص در داخل اراضی اشغالی ترتیب داد.

همزمان با این واکنش، حزب الله لبنان، نیروهای مقاومت عراق و یمن نیز مناطقی از اراضی اشغالی را زیر باران موشکی خود قرار دادند. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که در پی واکنش ترکیبی ایران علیه پایگاه‌های نظامی در اراضی اشغالی خسارت‌های فراوانی به صهیونیست‌ها وارد شده است.

لیاقت بلوچ، نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان و عضو سابق مجلس ملی این کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر به تحلیل و واکاوی حمله موشکی و پهپادی ایران به اراضی اشغالی پرداخت. متن این گفت‌وگو را در اینجا می‌خوانید.

تحلیل شما از حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی که در پاسخ به تجاوز این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، چیست؟

ایران طبق قوانین بین المللی حق دفاع از خود را داشت. اسرائیل یک موجودیت تروریستی و غیرقانونی است. اسرائیل برای صلح جهانی بسیار خطرناک شده و بارها ایران را هدف قرار داده و با هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق فرماندهان این کشور را به شهادت رسانده است. پس از آن، طبیعی بود که ایران اقدامی انجام دهد، بنابراین ما معتقدیم که ایران این حق را داشت و از حق خود استفاده کرد و ابهت و قدرت اسرائیل را با خاک یکسان کرد.

ما از این اقدام ایران استقبال می‌کنیم و معتقدیم در این مرحله بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا متوجه شده که به دلیل حمایت نامشروع خود از اسرائیل در دنیا رسوا شده و امروز نفرت مردم جهان نسبت به آمریکا و انگلیس در حال گسترش است.

حمله موشکی و پهپادی ایران تا چه میزان موفقیت آمیز بود و چه هزینه‌ها و یا خسارت‌هایی را بر اسراییل به بار آورد؟

کیفیت و مقیاس موفقیت حمله ممکن است متفاوت باشد، اما خود حمله به رژیم صهیونسیتی موفقیت بزرگی است. پیش از این اسرائیل خود را شکست ناپذیر می‌دانست و فکر می‌کرد که هیچ‌کس نمی‌تواند علیه آن‌ها دست به حمله بزند، اما ورود هواپیماهای بدون سرنشین با تعداد زیاد به حریم هوایی اسرائیل یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران بود. همچنین اعلام فرماندهان جمهوری اسلامی ایران مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات ایران بیانگر این واقعیت است که عملیات مورد نظر علیه اسرائیل موفقیت آمیز بوده و به هدف خود رسیده است‌.

موضع وزارت خارجه پاکستان را در قبال این حمله چگونه می‌بینید؟

من فکر می‌کنم که وزارت امور خارجه پاکستان موضع ضعیفی اتخاذ کرده و مردم پاکستان از این موضوع عصبانی هستند. در این اتفاق به جای موضع‌گیری ضعیف، دولت و سیاست گذاران پاکستان باید اسرائیل را باید به وضوح محکوم کنند و اقدامات انجام شده از سوی ایران برای شکستن قلدری‌های اسرائیل باید به طور کامل مورد حمایت قرار گیرد. همچنین از حاکمیت پاکستان می‌خواهیم که در جبهه دیپلماسی برای وحدت جهان اسلام و آزادی فلسطینی‌ها از ظلم و ستم نقش موثری ایفا کنند.

کد خبر 6082821 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • اسرائیل یک موجودیت تروریستی و نامشروع است
  • بادبان ناسا بر فراز زمین برافراشته می‌شود!
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • اوقات شرعی اهواز، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • اوقات شرعی اهواز، ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳