Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:04:26 GMT

هیچ کلاس درسی در هرمزگان بدون معلم نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۲۴۴۰

هیچ کلاس درسی در هرمزگان بدون معلم نیست

بندرعباس- ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در سال تحصیلی جدید با وجود کمبود نیروی انسانی، هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نیست و شاهد آغاز سال تحصیلی پر امید و نشاط برای دانش آموزان هستیم.

ایرج بیت اللهی روز شنبه در حاشیه جشن شکوفه و غنچه ها و بازدید از مدرسه های ابتدایی ناحیه 2 بندرعباس در گفت و گو با ایرنا افزود: با وجود همه مشکلات در حوزه کمبود نیروی انسانی و فضاهای فیزیکی در هرمزگان، نگاه تحولگرای وزارت آموزش و پرورش به دوره ابتدایی با رعایت همه شاخص ها در متن برنامه های استانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: معلمان نیز با آموزش های تخصصی و امکانات و تجهیزات لازم به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان همت دارند.
این مسوول اظهارداشت: اداره مدرسه های دوره ابتدایی در هرمزگان با بهره گیری از راهبردهای ملی و توجه به شاخص های بومی مبتنی بر سند تحول بنیادین با رویکردی خلاقانه همراه بوده و همه ظرفیت ها برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت در این دوره مهم پای کار است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان، آمار دانش آموزان دوره ابتدایی در استان هرمزگان را 214 هزار و 957 نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به این که هنوز تعدادی موفق به ثبت نام نشده اند، آمار نهایی پس از تکمیل روند ثبت نام از سامانه سناد اعلام می شود.
بیت اللهی ادامه داد: امروز همزمان با سی و یکم شهریورماه 17 هزار نوآموز پیش دبستانی و 40 هزار و 645 دانش آموز کلاس اولی در هرمزگان راهی مدرسه شدند.
وی گفت: آشنایی با محیط مدرسه و مربیان و همچنین فراگیری تحصیل و یادگیری دانش از اهداف برگزاری جشن غنچه ها (پیش دبستانی ها) و جشن شکوفه ها (کلاس اولی ها) است.
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 344 هزار و 536 دانش آموز در قالب 14 هزار و 107 کلاس درس در دوره های مختلف تحصیلی راهی مدرسه می شوند که 13هزار و 739 نفر معلم کار تعلیم و تربیت آنان را برعهده دارند.
7195/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات آموزش و پرورش مدارس ابتدايي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده قرار بود از ۲۸ فروردین آغاز شود، از فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.
دانش آموزان می‌توانند برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) سفارش خود را ثبت کنند.
دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.
ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه اول دبستان، آمادگی ۱ (استثنایی)، اول ۱ (استثنایی) و اول مقدماتی (استثنایی) از ۱۰ تیر آغاز می‌شود و تا ۹ شهریورادامه دارد.
دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی هفتم و دهم دوره متوسطه اول و دوم هم از ۱۰ تیر باید برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.
کتاب‌های درسی دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی از طریق مدرسه محل تحصیل که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۵ اردیبهشت