Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه برنامه همایش رهروان زینبی (سلام الله علیها) ویژه بانوان عصر امروز همزمان با دوازده محرم در شهرستان های این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدنورالله جنتی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌ های ماه محرم برای ایجاد وقف جدید به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: مردم باید نسبت به نیازهای روز جامعه آگاه و با نیات خاصی که مورد نیاز جامعه است وقف خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جنتی پور در ادامه به همایش رهروان زینبی (سلام الله علیها) در این استان اشاره و اظهار داشت: ویژه برنامه همایش رهروان زینبی (سلام الله علیها) ویژه بانوان عصر امروز (۳۱ شهریورماه) همزمان با دوازده محرم در شهرستان های هشت گانه این استان برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: امضای طومار میثاق با حضرت زینب (سلام الله علیها)، مراسم عزاداری امام سجاد (علیه السلام) و برپایی خیمه‌ های معرفت در امامزادگان از دیگر برنامه ‌های در نظر گرفته شده است.

 

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: عزاداران در این همایش به یاد مظلومیت اسرای کربلا و صلابت حضرت زینب (سلام الله علیها) در این گردهمایی حضور پیدا می کنند.

 

جنتی پور با بیان اینکه این همایش ویژه بانوان است، اضافه کرد: تبیین فرهنگ عاشورا در بین جامعه بانوان، معرفی شخصیت و بیان مصائب حضرت زینب (سلام الله علیها) و تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از اهداف این همایش است.

 

وی به برپایی خیمه‌ های معرفت بصیرت عاشورایی اشاره کرد و گفت: مبلغان با استقرار در این خیمه‌ ها پاسخگوی سئوالات شرعی مردم هستند و مشاوره خانواده و ترویج حجاب و عفاف از دیگر فعالیت ‌های آنهاست.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم هفته دفاع مقدس محرم عاشورا رژه نیروهای مسلح تاسوعای حسینی عاشورای حسینی دفاع مقدس خامنه ای آیت الله خامنه ای فرهنگ عاشورا خیمه های معرفت رهروان زینبی بصیرت عاشورایی عزاداری بانوان اوقاف و امور خیریه امامزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.

نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ دختران دانشجو در حرم حضرت معصومه(س) + تصاویر
  • حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نقش جدی در جریان زیارت داشتند
  • ویژه برنامه‌های روز اول دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • بازدید از موزه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) رایگان شد
  • برگزاری همایش شیخ کلینی درمشهد
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعزام سفیران کریمه اهل بیت(س) به سراسر کشور در دهه کرامت
  • ۴۰ کاروان «سفیران کریمه» به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند
  • اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]