Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:29:25 GMT

دبیرکل اتحادیه عرب راهی نیویورک شد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۲۵۵۸

دبیرکل اتحادیه عرب راهی نیویورک شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب امروز شنبه برای مشارکت در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل راهی نیویورک شد.

بر اساس این خبر «محمود العفیفی» سخنگوی دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که انتظار می رود در این سفر دبیرکل اتحادیه عرب با مسئولان ارشد بین المللی در خصوص پرونده های مربوط به کشورهای عربی دیدار و گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر دبیرکل اتحادیه عرب قرار است در نشست مربوط به «نلسون ماندلا» که به مناسبت صدمین سالروز تولد ماندلا برگزار می شود شرکت کند و در نشست های وزارتی در خصوص سازمان آنروا، پرونده فلسطین، سوریه و لیبی نیز مشارکت داشته باشند.      

کد خبر 4409004

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه عرب امريكا ایالات متحده آمریکا خبر گزاری مهر خبرگزاری مهر فلسطين مجمع عمومی سازمان ملل متحد نلسون ماندلا نيويورك نیویورک ایالات متحده آمریکا روسیه سوریه ایران رژیم صهیونیستی عراق فلسطین دونالد ترامپ ترکیه عربستان سعودی افغانستان ادلب آلمان جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • نشست اتحادیه عرب درباره مسئله غزه و فلسطین
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد