Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سردار خلیل واعظی در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: در روز یکم مهرماه سال 88 دو نفر سارق به قصد سرقت یک محموله برنج در محور بوشهر- برازجان با سلاح سرد(چاقو) با راننده کشنده تریلی درگیر و پس از مجروح کردن وی متواری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: راننده تریلی توسط مردم به بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال یافت اما به علت شدت جراحات وارد شده فوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش کارآگاهان پلیس برای شناسایی عاملان قتل افزود: با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی و مطالعه کلیه جزئیات پرونده هویت یکی از عاملان قتل به نام "ر- ب" که هیچ گونه سرنخی از خود به جای نگذاشته بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهر بوشهر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: این فرد در تحقیقات به عمل آمده و ارائه مدارک و مستندات به قتل "م- ز" با همدستی فرد دیگری با استفاده از سلاح سرد (چاقو) به انگیزه سرقت محموله برنج اعتراف کرد.

سردار واعظی ادامه داد: یکی دیگر از متهمان به هویت "ح- د" نیز با توجه به دستگیری همدست خود قصد فرار و خروج از کشور از طریق مرز هوایی را داشت که با همکاری پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی ناجا در فرودگاه دستگیر شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دستگیری عاملان قتل راننده سرقت استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227986 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد
  • دستگیری عاملان ربودن دختر جوان در شادآباد
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خرم‌آباد
  • دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد